فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت واحدی: باید به پیروانی فرصت داد.


دنیای فوتبال: مهاجم تیم پرسپولیس گفت: باید به پیروانی فرصت داد تا بتواند برنامه هایش را پیاده کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا نیکبخت واحدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: هرگز نمی‌توانم در مورد نحوه انتخاب سرمربی تیم اظهار نظر کنم اما افشین پیروانی مربی خوبی است و برای نتیجه گیری در پرسپولیس احتیاج به زمان دارد.
وی گفت: بازیکنان هیج مشکلی با پیروانی ندارند اما این مربی برای کسب نتایج مطلوب به زمان بیشتری نیاز دارد. زمان مصطفی دنیزلی و افشین قطبی ما دو روزه؛ موفق نشدیم بلکه با گذشت زمان قهرمانی را به دست آوردیم.
مهاجم پرسپولیس در مورد شرایط بازی با فولاد تاکید کرد: بازی در شرایط خوبی برگزار شد. هنگامی که 10 نفره شدیم با توجه به اینکه در دو مسابقه قبلی‌مان شکست خورده بودیم بازیکنان ما استرس داشتند که خوشبختانه با برتری از این شرایط بحرانی خارج شدیم.من قول می‌دهم در دیدارهای بعدی نتایج بهتری را به دست آوریم و حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
نیکبخت در باره نیمکت‌نشینی‌اش در این دیدار تاکید کرد:‌ هیچ اعتراضی ندارم. حتی اگر تا دقیقه 90 هم روی نیمکت می‌نشستم هیچ حرفی نمی‌زدم. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد