فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار فوتبال /حضور بوناچیچ در پرسپولیس منتفی شد.


دنیای فوتبال: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: لوکا بوناچیچ هیچ شانسی برای مربیگری در پرسپولیس ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس انصاری فرد پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده لوکا بوناچیچ از فهرست مربیگری پرسپولیس خارج شد و هیچ شانسی برای هدایت تیم ما ندارد.
وی تاکید کرد: احتمال می دهیم در صورت حضور بوناچیچ در پرسپولیس با وی دچار مشکل شویم بنابراین ترجیح می دهیم در شرایط فعلی با قدرت افشین پیروانی را حمایت کنیم. برای روشن شدن شرایط به همگان اعلام می کنیم که بوناچیچ دیگر هیچ شانسی برای هدایت پرسپولیس ندارد.
انصاری فرد گفت: خوشحالم که در اولین تجربه مدیر عاملی خودم در فصل جاری تیم به پیروزی رسید. به هواداران قول می دهم روزهای خوبی در انتظار آنان است.
وی در مورد شایعه انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس در تیم بزرگسالان گفت: قصد نداریم برای تیم بزرگسالان از این مربی استفاده کنیم. بلکه می خواهیم در قسمت پیشکسوتان از او استفاده شود. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد