فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

/حاشیه دیدار پرسپولیس و فولاد/


دنیای فوتبال: مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس پس از اعتراض هواداران‌ به قضاوت داوری آنها را به سکوت دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قبل از شروع مسابقه تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان هواداران پرسپولیس به شدت علی کریمی را تشویق کرده و علیه علی دایی شعار دادند.

* محسن خلیلی، بهترین گلزن تیم پرسپولیس در فصل گذشته قبل از شروع مسابقه با فولاد خوزستان تشویق شد.

* قبل از شروع مسابقه نیروی انتظامی تهران بزرگ با دادن برگه‌های پرسشنامه بین تماشاگران از آنها در مورد نحوه برخورد ماموران نیروی انتظامی، شرایط و امکانات ورزشگاه آزادی و محتویات رسانه‌های ورزشی سئوالاتی پرسید.

* علیرضا نیکبخت واحدی و ایوان پتروویچ روی نیمکت ذخیره‌ حضور دارند. این موضوع تعجب هواداران را در پی داشته است. 
 

*با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس، تماشاگران سرخ‌پوش به شدت احمدرضا عابدزاده را تشویق کردند.

* مسعود زارعی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که 2 ماه و بیست روز به دلیل مصدومیت از میادین دور بود امروز برابر فولاد خوزستان در ترکیب ثابت قرار گرفت.

* احمد آل نعمه، بازیکن تیم فولاد خوزستان 30 دقیقه قبل از شروع مسابقه به سوی هواداران پرسپولیس رفت و پس از تحریک آنها مورد فحاشی قرار گرفت.

* نعیم سعداوی، مربی پرسپولیس قبل از شروع مسابقه از سوی کادر فنی و بازیکنان فولاد خوزستان مورد استقبال قرار گرفت. بازیکنان فولاد برای حضور در میدان مسابقه از سعداوی اجازه گرفتند. 

 

*قبل از شروع مسابقه تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان؛ به مدت 2 دقیقه تصویر امیر قلعه‌نویی روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی به نمایش درآمد که این موضوع با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد. مسئولان ورزشگاه آزادی در واکنش به اعتراض هواداران؛ تصویر قلعه‌نویی را از اسکوربورد حذف کردند.

* 50 هوادار اهوازی به ورزشگاه آزادی آمده و از نزدیک مسابقه تیمشان برابر پرسپولیس را تماشا کردند. 


* قبل از شروع مسابقه به دلیل آنکه رنگ پیراهن علیرضا حقیقی، دروازه بان پرسپولیس شبیه پیراهن بازیکنان فولاد خوزستان وی مجبور شد پیراهن خود را عوض کند.این موضوع باعث شد بازی با دقایقی تاخیر آغاز شود.

* سعید رمضانی بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل آنکه در زمان برگزاری مسابقه وقفه افتاده بود به شدت به این داور اعتراض کرد.

* مجید فرحزادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قبل از شروع مسابقه به داخل زمین آمد از هواداران تیم خواست بازیکنان را تشویق کند.

* علی کریمی و احمدرضا عابدزاده قبل از شروع مسابقه به طور خصوصی با همدیگر صحبت کردند. مربی دروازه بان‌های پرسپولیس مدام نکاتی را به کریمی گوشزد می‌کرد. 
 

*محمود رفیعی ، داور مسابقه تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در دقیقه 43 با دادن کارت زرد دوم ابراهیم توره را از زمین مسابقه اخراج کرد. تماشاگران پرسپولیس به شدت به قضاوت این داور اعتراض کردند اما احمدرضا عابدزاده به سوی تماشاگران معترض رفت و از آنها خواست که سکوت کنند.

* سیامک سرلک بازیکن تیم فولاد خوزستان که میان تماشاگران آمده بود ،با یکی از پرسپولیسی‌ها روبوسی کرد و همین موضوع باعث اعتراض شماری از هواداران شد. وی در واکنش به رفتار تماشاگران دسته گلی را به سوی آنها پرتاب و جایگاه را ترک کرد.  

 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد