فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروانی: اعتراض ندارم کاش زمان دیگری برای دربی انتخاب می‌شد.

افشین پیروانی: اعتراض ندارم،کاش زمان دیگری برای دربی انتخاب می‌شد.
دنیای فوتبال:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند بهتر بود فاصله دربی با بازی ایران – کره جنوبی بیشتر باشد،اما بنده به زمان مقرر برای دیدار مقابل استقلال اعتراضی ندارم.

افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس همواره از حساسیت بالایی برخوردار است و بهتر بود فدراسیون فاصله بیشتری بین دیدار ایران – کره جنوبی و بازی دربی در نظر می گرفت تا دو مسابقه تحت تاثیر یکدیگر قرار نگیرند.
وی در ادامه گفت: احساس من این است که فدراسیون زمان دیگری را برای برگزاری دربی پیدا نکرده و با در نظر گرفتن تاریخ های مختلف،رای به برگزاری دربی در روز بیست و پنجم بهمن ماه داده است؛لذا بنده بعنوان سرمربی پرسپولیس اعتراضی به این تاریخ ندارم.
وی درباره دستیاران خود عنوان کرد:منتظرم تا در جلسه ای با مدیران باشگاه نفرات مورد نظرم را به آنها معرفی کنم.البته هنوز درباره دستیار خارجی به جمع بندی نهایی نرسیده ام،اما دستیار ایرانی ام را تقریباً پیدا کرده ام.
پیروانی درباره وضعیت مهدی واعظی گفت: خوشبختانه مهدی به تمرینات برگشت و خوب هم کار می کند و در حال حاضر تیم ما مصدومی ندارد.
وی افزود: معمارزاده تمرینات سبک خود را شروع کرده و می تواند در بازیهای آسیایی در کنار ما باشد. خلیلی هم طبق اعلام خودش از بهمن ماه شرایط حضور در میدان را پیدا خواهد کرد.  

                               برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد