فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استعفای «علی دایی» و تکذیب "علی کفاشیان"!

استعفای «علی دایی» و تکذیب  

دنیای فوتبال:درحالی که خبرهایی مبنی بر استعفای «علی دایی» از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح می‌شود، رییس فدراسیون از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از سفر به تورنمنت عمان به دلیل برخی مشکلات مالی - این مشکلات از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال رد شد - با ناراحتی عازم این مسابقات شد، ظاهرا پس از لغو بازی تیم ملی با باسک و احتمال لغو اردوی اسپانیا تهدید به استعفا از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران کرده است.
علی دایی با اعتراض نسبت به برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و لغو مکرر بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و احتمال لغو اردوی اسپانیا، خواستار پاسخگویی مسوولان فدراسیون دراین باره شده است.
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال که این موضوع را نه رد و نه تایید می‌کند، گفت: تاکنون استعفایی به دست من نرسیده است.
وی گفت: من دقیق در جریان این موضوع نیستم و تاکنون هیچ صحبتی با دایی به عنوان سرمربی و تاج به عنوان رییس کمیته تیم‌های ملی و همراه تیم در تورنمنت عمان نداشته‌ام تا از صحت و سقم این موضوع مطلع شوم.
کفاشیان هم‌چنین با بیان اینکه هنوز اردوی اسپانیا لغو نشده است، تاکید کرد که در تلاشیم تا با جایگزینی تیمی در لاکرونیا، اردوی اسپانیا را برگزار کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه این موضوع ساخته ذهن برخی از روزنامه‌هاست، درباره‌ی شایعه مشاجره "دایی" با مسولان فدراسیون فوتبال نیز گفت: هنوز علی دایی را پس از تورنمنت عمان ندیده‌ام. او هیچ مراجعه‌ای به فدراسیون نداشته است که بخواهیم با هم صحبتی داشته باشیم.  

                             برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد