فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدزاده: برنامه‌های ویژه‌ای برای نیم فصل دوم داریم

 

دنیای فوتبال: مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای کسب نتایج مناسب در سه لیگ مختلف داریم.

احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تمرینات منظم و انگیزه بازیکنان، برای نتایج مناسب در سه لیگ مختلف در نیم فصل دوم برنامه‌های ویژه‌ای داریم. امیدوارم مانند چند دیدار گذشته، بازیکنان با انگیزه بالا به هر بازی نگاه کنند.
وی عنوان کرد:‌ دوست دارم در نیم فصل دوم یکی از دروازه‌بانانی که زیر نظر من در پرسپولیس تمرین می‌کند، دروازه بان تیم ملی باشد. واعظی به تمرینات بازگشته و در حال آماده‌سازی او هستم. حقیقی هم اعتماد به نفسش در چند دیدار گذشته چندین برابر شده است. در بازی مقابل پاس همدان گوشه‌هایی از آن را دیدید.
وی یادآور شد:‌ از وضعیت معمارزاده هم مطلع هستم. مطمئن باشید او نیز هر وقت تمرینات خود را شروع کند، می‌تواند صخره‌ای سنگین برای گل نخوردن‌های پرسپولیس باشد.
احمدرضا عابدزاده اظهار داشت: ترسی ندارم که چه کسی به کادر فنی اضافه می‌شود چون به دنبال هدف مشترکی هستم. اگر عاشق این تیم نبودم، در مغازه و خانه خودم مشغول استراحت بودم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هیچ عنوان دوست ندارم در مسائلی که به من ارتباط ندارد، دخالت کنم. هدایتی، ‌مصطفوی و تمام اعضای هیئت مدیره، در حال زحمت کشیدن هستند و از صمیم قلب امیدوارم که هرگز از همدیگر جدا نشوند. 

                              برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد