فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

/اخبار کمیته انضباطی/نصرتی محکوم شد.

دنیای فوتبال: آرای کمیته انضباطی در خصوص بازیکنان،باشگاه ها و مربیان متخلف از سوی کمیته انضباطی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرای کمیته انضباطی به شرح زیر است:
*نصرتی محکوم شد
پس از بررسی های مختلف از سوی کمیته انضباطی در خصوص شرکت گل و قرار داد محمد نصرتی با باشگاه النصر دبی مقرر شد 5% از قراد داد فی مابین محمد نصرتی با باشگاه النصر دبی که به مبلغ 37500 دلار است باید درحق شرکت گل پرداخت شود.

*جریمه تیم هما و پتروشیمی
بر اساس گزارش داور مسابقه تیم هما و پتروشیمی تبریز،4بازیکن تیم هما از داور مسابقه اخطار دریافت کردند.بر همین اساس باشگاه فوق مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی را باید پرداخت کند.
همچنین گزارش نماینده فدراسیون مبنی بر تخلفات تماشاگران منتسب به تیم پتروشیمی و فحاشی آنان به داور ،تیم پتروشیمی با توبیخ کتبی در پرونده به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای مربی فولاد یزد
با توجه به بروز تخلفات از سوی محسن آقازاده، مربی تیم فولاد یزد مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد،کمیته انضباطی با بررسی تخلفات ،وی را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 
                             برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد