فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

میرقربانی: بهتر است برهانی به جای حرف زدن به فوتبالش فکر کند.

 

دیروز آرش برهانی در مورد تعویض شدنش با صابر میرقربانی مهاجم تیم سایپا صحبت های تندی را انجام داد. میرقربانی که از صحبت های برهانی بشدت شاکی است، صحبت هایی را به زبان آورد که در نوع خود جالب بود.  

گزیده صحبت های وی را در ذیل می خوانید: خدمت آقای برهانی عرض کنم که من درفصل گذشته ۱۲ گل به ثمر رساندم در حالی که او فقط ۶ گل زد. پس ۲ برابر برهانی گل زده ام. فصل پیش ۱۵ برابر برهانی برای صنعت نفت پنالتی گرفتم و از این بابت هم کاملاً سرتر از برهانی هستم. او که از ۲ قدمی دروازه توپ را به بیرون می زد، چطور به خودش اجازه داده در مورد من صحبت کند.
• در ابتدای فصل از تمام تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشتم و فقط به خاطر یک اشتباه سایپا را انتخاب کردم. این در حالی است که برهانی را فقط تیم های دسته اولی می خواستند و به این در و آن در می زد تا در استقلال بماند.
• در ابتدای فصل اشتباه بزرگی کردم و به پیشنهاد استقلال جواب رد دادم. اگر آن موقع استقلال را برمی گزیدم، برهانی جایی در این تیم نداشت و باید در لیگ دسته اول بازی می کرد.
• من از همه نظر از برهانی سرتر هستم چرا که او فقط به خاطر شهرتش این حرف ها را به زبان می آورد. هم در پاس گل دادن، هم در گل زدن و ... عملکرد بهتری نسبت به برهانی داشته ام.
• اگر استقلال این همه هوادار نداشت، نه تنها برهانی ۱۳ گل نمی زد که جایی در ترکیب استقلال هم نداشت.
• برهانی آدم خوش شانسی است و اگر من نیمی از اقبال برهانی را داشتم اکنون آقای گل لیگ بودم. او از روی شانس خود در استقلال گل می زند و به شهرت خود می افزاید.
• واقعاً تاسف آور است که یک بازیکن مثل برهانی چنین صحبت هایی را به زبان می آورد. او که مثلاً الگوی (!) استقلالی هاست چرا باید اینگونه در خصوص من صحبت کند.
• در حال حاضر هم سر خواستن من بین تیم های لیگ برتری دعواست اما به خاطر اینکه با سایپا قرارداد دارم نمی توانم به تیم دیگری بروم.
• بهتر است برهانی تمرکزش را صرف گل زدن کند تا اینکه در مورد این و آن اظهارنظر نماید. او اگر کمتر حرف بزند بیشتر به چشم می آید.  

                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد