فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برای بازی روز چهارشنبه/عابدزاده: تا نامه نزنند، نمی آیم!

دنیای فوتبال: دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تا فدراسیون فوتبال نامه نزند، در دیدار منتخب سرخابی‌ها و بازیکنان لیگ برتر شرکت نمی کنم.

احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: روز اولی که شنیدم از من برای حضور در این دیدار دعوت شده خوشحال شدم و از مسئولان تشکر کردم.
وی افزود: با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال حرمت مرا نگه نداشتند اعلام می کنم تا زمانی که فدراسیون فوتبال به من نامه مکتوب نزند در این مسابقه شرکت نمی کنم.
عابدزاده ادامه داد: روزی که به فدراسیون رفتم و اعلام کردم برای درمانم نیاز به رفتن به سوئد دارم آقایان از من نامه مکتوب خواستند و به هیچ عنوان به وضعیت من توجهی نکردن.د حالا بهترین موقع است که من هم از آنها دعوتنامه بخواهم.
عابدزاده خاطر نشان کرد: فقط از باشگاه پرسپولیس با من طی چند روز گذشته صحبت شده و هیچ فرد دیگری با من صحبت نکرده است.
وی تاکید کرد: از تمام هواداران و عاشقان پرسپولیس تشکر می کنم. امیدوارم آنها یک دیدار زیبا را ببینند. 
                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد