فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ابراهیم توره: یا من آقای گل می شوم یا نیکبخت یا کریمی!

ابراهیم توره: یا من آقای گل می شوم یا نیکبخت یا کریمی!
ابراهیم توره ،مهاجم سنگالی تیم فوتبال پرسپولیس طی اظهارنظری گفت: هنوز ۱۵ بازی تا پایان فصل باقی مانده است و به همین دلیل من قول آقای گلی و همین طور قهرمانی پرسپولیس در مسابقات این فصل را می دهم.

وی همچنین عنوان کرد: با اینکه به دلیل غیبت تقریبا بازی های بسیار حساسی را از دست دادم اما باز هم توانستم به جمع گل زنان برتر لیگ اضافه بشوم و این موضوع باعث خوشحالی من شده است. پرسپولیس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و من قول می دهم که این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر به صدر جدول می رسد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر می برد.وی ادامه داد: برای رسیدن به مقام آقای گلی در لیگ برتر تمام تلاشم را انجام می دهم اما اگر من آقای گل نشوم حتما علی کریمی یا نیکبخت به این عنوان می رسند و آقای گل می شوند.   

                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد