فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افشین پیروانی: خلیلی از بهمن‌ماه بازی می‌کند.


دنیای فوتبال:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه خارج می‌رویم، نه شهرستان و نه اردو می‌زنیم؛ در تعطیلات نیم‌فصل فقط در تهران تمرین می‌کنیم.

افشین پیروانی با بیان این مطلب پیرامون برنامه‌های تمرینی و آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر گفت: تمرینات آماده‌سازی تیم پرسپولیس برای حضور در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فقط در تهران برگزار می‌شود و ما هیچ برنامه‌ای برای اردوهای خارجی و یا داخلی نداریم.
وی افزود: درحال حاضر تمرینات تعطیل است و تیم ما پس از حضور در مسابقه منتخب پرسپولیس و استقلال برابر منتخب لیگ که چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود، تمریناتش را به طور جدی و مستمر در تهران از سر می‌گیرد.
پیروانی درباره‌ی شایعاتی پیرامون خارج شدن نام "محسن خلیلی" از لیست تیمش و اضافه شدن احتمالی بازیکن یا دروازه‌بان جدیدی به این تیم، تصریح کرد: تمام این شایعات نادرست است؛ طی تماسی که با خلیلی داشتم او گفت که از بهمن‌ماه جاری شرایط بازی کردن پیدا می‌کند و ما به هیچ وجه قصد حذف او را از لیست تیم نداریم؛ ضمن اینکه با برطرف شدن کامل مصدومیت میثاق معمارزاده، این دروازه‌بان نیز می‌تواند با توجه به امکان استفاده از او در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم را در این مسابقات همراهی کند.
وی گفت: خوشبختانه تیم پرسپولیس هیچ کمبود به لحاظ بازیکن در هیچ پستی از جمله دروازه این تیم، احساس نمی‌کند و ما با همین نفرات به استقبال نیم‌فصل دوم لیگ برتر و هم‌چنین لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم.
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه هنوز انتخاب دستیارش در تیم پرسپولیس نهایی نشده، در این باره به ایسنا گفت: هم‌چنان گزینه‌های مختلف را در جلساتی که با مدیریت باشگاه دارم، بررسی می‌کنیم اما، انتخاب این مربی هنوز نهایی نشده و فکر می‌کنم تا آخر هفته و در زمان شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس او را معرفی کنیم!  

                              برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد