فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بی اطلاعی چلنگر از مذاکره با برانکو


دنیای فوتبال:باشگاه مس کرمان با تاکید بر این که قصد قطع همکاری با پرویز مظلومی را ندارد مذاکره با برانکو را تکذیب کرد.

در شرایطی که مس کرمان با پرویز مظلومی توانسته به جایگاه نسبتا خوبی برسد مصاحبه عبدالرضا برهانی نژاد مبنی بر این که با توجه به هزینه هایی انجام شده از نتایج کسب شده راضی نیست باعث شد عده ای به دنبال جایگزین کردن گزینه های خارجی به جای مظلومی باشند.
از سوی دیگر اصرار فدراسیون فوتبال برای استفاده از این مربی در تیم امید باعث شد این شایعات قوت بیشتری به خود گیرد.
شایع ترین خبر مربوط به مذاکره این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی است.خبری که گفته می شد رضا چلنگر مترجم این مربی در زمان حضورش در ایران آن را تایید کرده است.
چلنگر در این باره به خبرگزاری فارس گفت: چندی قبل آقایی که خودش را هم معرفی نکرد به من زنگ زد و گفت اگر باشگاه مس برانکو را بخواهد حاضر است به ایران بیاید. من در جواب گفتم که نمی دانم.
وی افزود: برانکو اکنون در حال ساخت کیلینیک ورزشی خود در نزدیکی شهر زاگرب است. نمی دانم چرا بعضی از خبرگزاری ها از قول من چنین چیزی را تایید کرده اند.
مجید مکی زاده سرپرست تیم مس نیز با تکذیب این خبر به خبرنگار فارس عنوان کرد: دلیلی برای قطع همکاری با مظلومی نداریم. تا زمانی که فدراسیون ایشان را برای تیم امید نخواهد او در کرمان حضور خواهد داشت.
وی افزود: هیچ گزینه خارجی برای جانشینی مظلومی نداریم و تنها در صورت حضور او در تیم امید حاضر به از دست دادنش هستیم. خبر مذاکره مس با برانکو کار واسطه هاست که اطراف هر باشگاهی هستند.این واسطه ها می خواهند برای مس حاشیه سازی کنند.  

                             برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد