فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

میرقربانی: فصل بعد استقلالی می شوم.

میرقربانی: فصل بعد استقلالی می شوم.
تیم سایپای کرج روز شنبه مقابل فولادخوزستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید اما صابر میرقربانی، مهاجم ریزنقش و خلاق سایپا جایی در لیست ۱۸ نفره این تیم نداشت. میرقربانی که از این موضوع بسیار ناراحت است صحبت هایی را مطرح کرد که در نوع خود جالب بود.

• مقابل فولاد در لیست ۱۸ نفره هم نبودی؟
- نمی دانم چه بگویم. نظر مایلی کهن بود. حتماً ایشان دیگران را از من بهتر دیده است.
• از نظر بدنی مشکلی نداری؟
- اصلاً مشکلی ندارم. از این نظر در شرایط بسیار خوبی بسر می برم. من در هیچ تیمی نیمکت نشین هم نبودم چه برسد به اینکه در لیست ۱۸ نفره نباشم. در ابتدای فصل به سایپا آمدم تا بتوانم بازی کنم اما تنها ۸ بازی برای سایپا انجام داده ام.
• با این وضعیت به استقلال می روی؟
- با صحبت هایی که مایلی کهن انجام داده است و به استقلالی ها گفته برهانی را بدهید ، میرقربانی را بگیرید، رفتنم از سایپا تقریباً منتفی است چرا که من نمی توانم استقلالی ها را راضی کنم برهانی را با من عوض کنند.
• اینکه می گویند مایلی کهن به مدل ریش تو اعتراض کرده صحت دارد؟
- اصلاً و ابداً صحت ندارد. مایلی کهن به هیچ وجه چنین اخلاقی ندارد. او هیچ گاه به مدل ریش من اعتراض نکرده و این صحبت ها صحت ندارد.
• در بازی سایپا مقابل فولاد برخی از بازیکنان سایپا خوب نبودند. دوست داشتی به جای آن چند نفر در ترکیب بودی؟
- چرا که نه. آرزویم بازی کردن است اما همان طور که گفتم مایلی کهن آن اعتقادی که به دیگران دارد به من ندارد.
• با این حساب چکار می کنی؟
- صبر می کنم تا فصل به پایان برسد و به تیم دیگری بروم.
• در مورد جدایی با مدیران باشگاه صحبت کرده ای؟
- هنوز خیر اما ظرف روزهای آینده این کار را خواهم کرد هر چند که می دانم بی فایده است.
• یعنی قید رفتن به استقلال را می زنی؟
- چاره دیگری ندارم. وقتی مدیران باشگاه رضایتنامه ام را صادر نمی کنند مگر می توانم کار دیگری هم انجام دهم. از همین جا از آقای قلعه نویی عذرخواهی می کنم که باوجود اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داد باز هم اعلام کرده مرا می خواهد. با این حال برای رسیدن به استقلال تیم محبوبم، تلاش می کنم و مطمئن هستم یک روز به آن می رسم.
• یعنی تو را از فصل بعد استقلالی بدانیم؟
- امیدوارم این طور شود.
• اگر به ابتدای فصل برگردیم و استقلال تو را بخواهد، باز هم سایپا را انتخاب می کنی؟
- دیگر این کار را نمی کنم. اگر اکنون حق انتخاب داشتم با جان و دل استقلال را انتخاب می کردم و به این تیم می پیوستم.
• در پایان اگر صحبت خاصی مانده بگو.
- ابتدای فصل که به سایپا آمدم فکر می کردم می توانم در این تیم پیشرفت کنم اما اکنون به اشتباه خود پی برده ام. اکنون فقط صبر می کنم تا فصل به پایان برسد و با چشم باز تیمم را انتخاب کنم.

                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد