فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محمد منصوری: با این شرایط دیگر ادامه نمی دهم ؛از پرسپولیس می روم

محمد منصوری: با این شرایط دیگر ادامه نمی دهم ؛از پرسپولیس می روم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر حاضر نیستم با این شرایط در پرسپولیس بازی کنم چون در اوج آمادگی به نیمکت منتقل شده ام.

محمد منصوری عنوان کرد: مقابل پاس همدان بازی بسیار خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم و من هم توانستم خواسته های کادرفنی را اجرا کنم اما با این شرایط چندان به حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس امیدوار نیستم چون می دانم که باز هم قرار است نیمکت نشین شوم.
وی ادامه داد: امسال در اوج آمادگی به نیمکت ذخیره ها منتقل شده ام و هر وقت که کار تیم گره می خورد سراغ من می آیند.
منصوری خاطر نشان کرد: می دانم بازهم وقتی مصدومان و محرومانمان آماده بازی شوند من به نیمکت منتقل می شوم و دوباره همه چیز از اول شروع می شود.
وی گفت : با این شرایط دیگر حاضر نیستم ادامه بدهم و هر تیمی خواهان من است بهتر است که با باشگاه وارد مذاکره شود.  

                                  برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                                آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد