فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: مقابل تماشاگران خودی سر تیم ما را بریدند.

قلعه‌نویی: مقابل تماشاگران خودی سر تیم ما را بریدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان،‌ مقابل تماشاگران خودی سر تیم ما را بریدند.
امیرقلعه‌نویی پس از پایان بازی با فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به فولاد و مجید جلالی تبریک می‌گویم؛ اما از برگزار کنندگان مسابقه انتقاد می کنم،‌ چراکه در هیچ کجای دنیا این طور نیست که لیگ را ۱۸ روز تعطیل کنند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نبود جباری و پیروز قربانی چه تاثیری در روند این تیم داشت، عنوان کرد: جباری به دلیل جراحی در این مسابقه غایب بود. اگر پیروز قربانی در این بازی حضور داشت، می‌توانست به ما کمک کند و نبود او در این شکست تاثیرگذار بود، هر چند که معتقدم اگر فرصت های اکبرپور و فرهاد مجیدی به گل تبدیل می‌شد جریان بازی تغییر پیدا می‌کرد.
قلعه‌نویی در مورد اعتراض‌های مکرر خود به جریان داوری تصریح کرد: بعضی از سوت‌ها تمرکز و روند بازی ما را به هم می‌زند. تا بحال شش پنالتی تیم استقلال را نگرفته‌اند و در نیمه اول این بازی ‌هم سه بار تک به تک مهاجمان ما را به اشتباه آفساید اعلام کردند.
وی درباره گل‌زنی تقی‌پور و اعلام افساید این گل گفت: بعد از بازی با چند تن از دوستان نزدیک خود و نخبگان فوتبال صحبت کردم و به آنها گفتم گل تقی‌پور صد در صد درست بود؛ اما داور آن را نپذیرفت.
سرمربی آبی‌پوشان با تکذیب دوباره اختلاف نظر با واعظ آشتیانی ادامه داد: از هیئت مدیره تشکر می‌کنم چون توانستند شرایط مالی خوبی را فراهم کنند.
قلعه نویی درباره تشویق خود توسط هواداران استقلال در پایان بازی اظهار داشت: از هواداران تیم خود ممنون هستم، تماشاگران دیدند که امروز سر تیم ما را بریدند. عجیب است که برای یک تیم یک پنالتی گرفته نمی شود و یک هفته در مورد آن بحث می شود؛ اما امروز کسی از ما دفاع نمی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد