فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه بازی استقلال- فولاد خوزستان

حاشیه بازی استقلال- فولاد خوزستان

اعتراض شدید قلعه نویی به داور و اخراج مرفاوی
فریاد های قلعه نویی علیه منتظری
بعد از گل فولاد در نیمه اول، امیر قلعه نویی بشدت نسبت به عملکرد پژمان منتظری انتقاد و از بیرون زمین با فریادهای خود این اعتراض را به منتظری منتقل کرد. گفتنی است منتظری در پست دفاع آخر بازی می کرد.
اعتراض قلعه نویی به تیم داوری
در دقیقه ۱۳ بازی داور یک اوت به نفع فولاد گرفت که این حرکت خشم قلعه نویی را برانگیخت. او از بیرون از زمین اعتراض می کرد و بارها و بارها داور چهارم به او اخطار داد تا به اعتراضات خود پایان دهد. در پایان نیمه اول قلعه نویی به زمین رفت و با چهره ای برافروخته دقایقی به تیم داوری و عملکرد آنها اعتراض کرد. او معتقد بود داوری در نیمه اول بسیار ضعیف بوده است.
هواداران از خجالت کهوری در آمدند
در ادامه اعتراضات کادرفنی استقلال به داوری، هواداران هم شعارهایی علیه تیم داوری سر دادند که در میان داوران، سهم کهوری از سایرین بیشتر بود. هواداران استقلال به خوبی از خجالت کهوری در آمدند.
اعتراض برهانی به وقت تلف کردن گلر فولاد
نیمه دوم در صحنه ای برهانی با گلر فولاد برخورد کرد که بدون هیچ برخورد جد ای، روی زمین افتاد و چند دقیقه ای را به همین وضع ادامه داد. برهانی که کاملاً نزدیک به صحنه بود به دروازه بان فولاد اعتراض داشت که چرا خودش را بی دلیل روی زمین انداخته. این صحبت ها دروازه بان فولاد را عصبانی کرده بود و اگر وساطت داور نبود این برخورد به درگیری لفظی می انجامید.
حمایت منیعی از مرفاوی
در دقیقه ۹۰ که شدت اعتراضات کادرفنی استقلال بالا رفته بود بالاخره داور مرفاوی را از زمین اخراج کرد. منیعی در این میان سراغ ناظر داوری رفت و به او توضیح داد مرفاوی کاری نکرده که اخراج شود اما فایده ای نداشت. ناگفته نماند که مرفاوی فقط از داوری خواسته بود تا وقت کشی فولادی ها را نادیده نگیرد. این حرف باعث اخراج مرفاوی شد.
سکوت مطلق رختکن را آشتیانی شکست
با پایان بازی و جمع شدن نفرات داخل رختکن سکوت مطلق در آنجا حکمفرما شد و کسی جرات صحبت کردن نداشت. در این میان واعظی آشتیانی به رختکن آمد و اعلام داشت: مشکلی نیست و در هفته های آینده جبران خواهید کرد.
گفت و گوی قلعه نویی با نصیرزاده در بین ۲ نیمه
در شرایطی که کمک داور گل تقی پور را مردود اعلام کرد، قلعه نویی بلافاصله بعد از ورود به رختکن در بین ۲ نیمه با نصیرزاده کارشناس داوری در مورد آن گل صحبت کرد که او گل استقلال را صحیح دانست.
شکست استقلال مقابل فولاد پس از ۶۹ روز
شکست استقلال مقابل فولاد در استادیوم آزادی اولین شکست خانگی این تیم محسوب می شود. استقلال از روز ۲۳ شهریور ماه که در ورزشگاه یادگار امام قم مغلوب صباباتری شد تا به دیروز شکستی را متحمل نشده بود.
مخالفت آذری با روشن شدن اسکوربورد ورزشگاه آزادی
ضیا آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی اجازه روشن شدن اسکوبورد ورزشگاه را در جریان بازی استقلال و فولاد نداد پس از پایان بازی خبرنگاران از مسئول اسکوبورد ورزشگاه آزادی دلیل خاموشی آن را پرسیدند که وی در پاسخ اظهار داشت: آذری اجازه روشن شدن اسکوبورد را به ما نداد و دلیل آن را هم نمی دانیم. البته کمیته داوران همیشه یک ناظر داوری در ورزشگاه دارد تا از تکرار صحنه های تحریک آمیز پرهیز شود. عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ هم به خاموش بودن اسکوبورد معترض بود و اعتقاد داشت در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد