فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: در تعامل با تیم ملی تجدید نظر می‌کنیم.

کریمی: در تعامل با تیم ملی تجدید نظر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر شیوه برگزاری لیگ به همین شکل باشد در تعامل با تیم ملی تجدید نظر می کنیم.
فیروز کریمی پس از پیروزی ۳ بر یک برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: این ضعیف ترین بازی صبا در خانه پس از مسابقه با پیام مشهد بود که شاید علت این امر بازی دفاعی پاس بود.
وی افزود: بازیکنان صبا شادابی همیشگی را نداشتند و گل هایی که در این مسابقه به ثمر رسید هم برای ما و هم برای حریف حاصل اشتباه فردی بازیکنان بود. امروز بازیکنان آنطور که دلخواهم بود بازی نکردند. تعویض های اجباری نیز در این مسئله دخیل بود.
سرمربی تیم صبای قم با انتقاد از خشونت بازیکنان حریف عنوان کرد: بازیکن خارجی این تیم محمد نوری را مثل کشتی گیران بر روی پل برد؛ اما نمی دانم چرا داور به او امتیاز کامل را نداد. او دست عادل کلاه کج را هم شکست و روی مرتضی اسدی هم مرتکب خطا شد . به هیمن خاطر به بازیکنانم گفتم زمانی که ادیشون بازیکن خارجی پاس به طرف تان آمد برای حفظ جان خود توپ را رها کنید. در نهایت نیز از بگوویچ در خواست کردیم این بازیکن را تعویض کند که خوشبختانه این کار را انجام داد.
فیروز کریمی در مورد فشردگی مسابقات لیگ گفت: از سازمان لیگ گلایه داریم، زیرا باید ۷۲ ساعت بعد از مسابقه تیم ملی برای باشگاه ها بازی بگذارند. اگر روال برگزاری لیگ این چنین باشد در تعامل با تیم ملی تجدیدنظر خواهیم کرد.
کریمی در مورد شایعه اخراج یحیی گل محمدی عنوان کرد: این بازیکن را کنار نگذاشته ایم؛ اما به دلیل مصدومیت های پی در پی شخصا بازی را کنار گذاشت. این مسئله برای سلامتی خودش هم بهتر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد