فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی برای بازگشت به پرسپولیس 48 ساعت فرصت دارد .

 

به گزارش خبرگزاری فارس، داریوش مصطفوی با حضور در محل تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افشین قطبی درخواستی مبنی بر استعفا به هیئت مدیره ارائه کرد که هیچکدام از اعضا آن را امضا نکردند.
وی افزود: مشکل اقطبی این بود که ما بندی از قراردادهای او را عملی نکردیم که واقعا برایم جای تعجب دارد چون ما به ریزترین موارد نیز عمل کرده و از لحاظ مالی نیز تمامی حق و حقوق وی را به موقع پرداخت کردیم، چراکه می خواستیم در تیم بماند.
مصطفوی ادامه داد: قطبی دوست داشت از ایران برود و مایل به این کار بود. جلسات متعددی با وی داشتم؛ اما موفق به تغییر نظرش نشدم. به هر حال در شرایط فعلی وی 48 ساعت فرصت دارد تا پاسخ نهایی خود را اعلام کند.
مصطفوی خاطرنشان کرد: شب گذشته از ساعت 7 لی 11 با اعضای هیئت مدیره گفت و گو کردیم و همچنین از ساعت یک الی سه بامداد امرو نیز دوباره جلسه برگزار کردیم و به این نتیجه رسدیم که افشین پیروانی موقتا جانشین قطبی شود.
مصطفوی خاطرنشان کرد: هیچ فردی به کادر فنی پرسپولیس اضافه نخواهد شد. امیدوارم زحمات قطبی در ایران نادیده گرفته نشود، چون او یک اسطوره برای پرسپولیس بود.
مدیر عامل پرسپولیس در پایان یادآور شد: به قطبی گفتم بعد از بازی با پیکان چندروز به استراحت برود و بعد نظر خود را اعلام کند؛ اما متاسفانه سه روز قبل استعفای خود را اعلام کرد و اصرار داشت پرسپولیس را ترک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد