فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بوناچیچ: برای کار در ایران گزینه اولم پرسپولیس است.

بوناچیچ: برای کار در ایران گزینه اولم پرسپولیس است.

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم النصر امارات با رد نکردن احتمال حضورش درکادر فنی تیم پرسپولیس گزینه اول خود برای کار در ایران را سرمربیگری این تیم عنوان کرد. وی گفت: در حال حاضر با چند پیشنهاد برای فعالیت در لیگ برتر ایران مواجه هستم اما با توجه به شرایط و محبوبیت تیم پرسپولیس در لیگ ایران که قهرمان فصل گذشته شده و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا، اولویت اول من برای سرمربیگری در این کشور تیم پرسپولیس خواهد بود چرا که من تجربه هدایت تیم سپاهان در آسیا را دارم و این تیم را به عنوان نایب قهرمانی در آن مسابقات رساندم. وی که در حال حاضر در باشگاه النصر امارات فعالیت می کند در این ارتباط اضافه کرد: فعلا در خدمت این تیم هستم و به قراردادم با این باشگاه نیز احترام می گذارم. در این بین اگر مدیران پرسپولیس خواهان حضورم در این تیم هستند باید برای جلب رضایت مسئولان النصر با این باشگاه مذاکره کنند.لوکا بوناچیچ در پایان اضافه کرد: مدیر برنامه هایم در حال حاضر در تهران حضور دارد و پیگیر کارهای من است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد