فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش تمرین پرسپولیس

گزارش تمرین پرسپولیس

قطبی هو شد، پیروانی تشویق
تمرین روز گذشته پرسپولیس که قرار بود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اکباتان برگزار شود، تحت تاثیر استعفا و کناره گیری افشین قطبی و در حضور کلیه اعضای هیات مدیره ساعت ۱۱ استارت خورد.
جلسه ۲۰ دقیقه ای مصطفوی با بازیکنان
پیش از شروع تمرین داریوش مصطفوی حدود ۲۰ دقیقه برای بازیکنان در رختکن صحبت و دلایل استعفای قطبی را برای آنها بازگو کرد. مصطفوی از بازیکنان خواست تا این موضوع را فراموش کرده و به فکر بازی با پیکان باشند و همچنین فعلاً از انجام هر گونه مصاحبه خودداری کنند.
پیروانی سرمربی شد
مصطفوی اعلام کرد با اتفاق رخ داده افشین پیروانی سرمربی تیم است و حرف اول و آخر را او خواهد زد و وظیفه بازیکنان است که از او اطاعت کنند.
فراخوان باشگاه برای لیدرها
صبح روز گذشته با انتشار خبر رفتن قطبی از ایران، باشگاه از لیدرها خواست تا در باشگاه جمع شوند. مصطفوی از لیدرها خواست تا از هوادارانی که می شناسند دعوت کنند تا در تمرین امروز حاضر شوند. حدود ۳۰۰ تماشاگر نظاره گر تمرین سرخپوشان بودند. آنها تنها به تشویق مصطفوی و پیروانی پرداختند و علیه قطبی شعار دادند. در ادامه لیدرهای هدایتی در محل حاضر شدند و بر سر تشویق برخی از اعضای هیات مدیره درگیری با یکدیگر پیدا کردند. این درگیری لفظی در ادامه به درگیری فیزیکی انجامید که با دخالت حراست موضوع تمام شد.
اعضای هیات مدیره با خبرنگاران و هواداران گفت و گو کردند
حسین هدایتی، محمد آخوندی محمدحسین نژادفلاح و مجید فرخزادی دیگر اعضای هیات مدیره بودند که دقایقی به سوالات خبرنگاران و هواداران حاضر جواب دادند. آنها اعلام کردند تمام سعی خود را می کنند تا قطبی را به تیم برگردانند که این حرف با واکنش هواداران مواجه شد. هواداران از مسئولان خواستند تا دیگر قطبی به پرسپولیس باز نگردد و باشگاه در این راستا اقدام نکند.
درگیری حراست با دوربین های تلویزیونی و لیدرها
تعداد زیادی دوربین از شبکه های مختلف در تمرین حاضر بودند که حراست با ورود آنها به زمین مخالفت می کرد. این حرکت باعث شد تا درگیری بین آنها به وجود بیاید در ادامه نیز حراست طی چند برخورد با لیدرها درگیر شد چرا که معتقد بود جو را بر هم می زنند.
استاداسدی، دستیار پیروانی؟
استاداسدی بازیکن سال های گذشته تیم ملی ۲ روزی است در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود، حضور او و رفتن قطبی از پرسپولیس این شائبه را برای هواداران به وجود آورده است که قرار است استاداسدی دستیار پیروانی در تیم شود و این شایعه در بین هواداران به گوش می رسید.
شرح تمرین
بازیکنان زیر نظر کماسی به دویدن و انجام حرکات کششی پرداختند و بعد از آن طبق برنامه پیروانی، سرخپوشان با پاسکاری و سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه تمرینات را پیگیری کردند. در پایان بازیکنان به انجام فوتبال دستگرمی مشغول شدند.
نیکبخت شارژتر از همیشه
علیرضا نیکبخت بازیکن ملی پوش پرسپولیس که به خاطر اتفاقات افتاده با رای کمیته انضباطی ۲ سال از همراهی تیم ملی محروم شده بود، روز گذشته با وجود این اتفاق سرحال و شارژتر از همیشه به تمرین پرداخت. خوشحالی او حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.
این بار افشین پیروانی تشویق شد
تا روز سه شنبه هواداران یک صدا افشین قطبی را تشویق می کردند اما با برکناری او، این بار هواداران افشین پیروانی را تشویق کردند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد