فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اخبار اختصاصی از امارات

اخبار اختصاصی از امارات

قطبی تماشاگر بازی ایران و امارات
افشین قطبی سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس که صبح دیروز به دوبی رسید، دیشب با حضور در ورزشگاه آل مکتوم از نزدیک به تماشای بازی ایران و امارات نشست.
اعتراض به قطبی
تعدادی از هواداران علاقه مند به پرسپولیس که در حال حاضر در دوبی به سر می برند، دیروز اعتراض خود را نسبت به عملکرد افشین قطبی در این تیم ابراز داشتند.تماشاگران خشمگین اعتقاد داشتند که قطبی پرسپولیس و هوادارانش را به بازی گرفته است و هر کاری که دلش می خواهد با این تیم انجام می دهد.
حضور برخی خبرنگاران در هتل حیات
پس از حضور افشین قطبی در امارات و اقامت در محل هتل حیات تعدادی از خبرنگاران حاضر در دوبی برای گفت و گو با سرمربی مستعفی پرسپولیس به سوی هتل حیات رفتند که با واکنش منفی قطبی روبه رو شدند. خبرنگاران ایرانی هرچه در لابی هتل به انتظار قطبی نشستند او نیامد تا آنها هم دست خالی هتل محل اقامت قطبی را ترک کنند.
بازیکن امارات نقره داغ شد
علی عباس هافبک تیم ملی امارات و الاهلی که به دلیل بی انضباطی از اردوی تیم ملی کشورش اخراج شده بود از سوی مسئولان باشگاه الاهلی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم باشگاهی خود نیز محروم شد.
قول نبی به دایی
مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال سه شنبه شب به پیشنهاد علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به دوبی آمد تا از نزدیک در جریان امور مربوط به تیم ملی ایران قرار گیرد.نبی پیش از ظهر دیروز جلسه کوتاهی را نیز با دایی برگزار کرد و به او قول های مساعدی را داد.
بلیت ۱۷۵ درهمی
دیروز و به هنگام فروش بلیت بازی امارات و ایران بلیت ۲۵ درهمی تا ۱۷۵ درهم در بازار سیاه بلیت به فروش می رسید. عدم نظارت مناسب بر فروش بلیت باعث شد تا بعضی ها به تعداد زیاد بلیت تهیه کرده و آن را در بازار سیاه بلیت به فروش برسانند.
تمرین سبک
ملی پوشان فوتبال ایران پیش از دیدار با امارات تمرین سبکی را در محل باشگاه ایرانیان انجام دادند. زمان برگزاری این تمرین سبک پیش از ظهر دیروز بود.
عدم وجود پرچم ایران
بر سر در هتل موفنبیک محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در دوبی پرچم همه کشورهای دنیا به چشم می خورد اما نشانی از پرچم ایران در بین آن پرچم ها نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد