فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کسب تساوی راضی کننده بود، در دفاع از کعبی با پلیس امارات د

دایی: کسب تساوی راضی کننده بود، در دفاع از کعبی با پلیس امارات درگیر شدم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از نتیجه بدست آمده در دیدار برابر امارات گفت: نیمه اول عملکرد بدی داشتیم اما در نیمه دوم توانستیم شکست را با تساوی عوض کنیم.
علی دایی که پس از تساوی یک بر یک امشب تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات در نشست خبری با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما در نیمه اول فوتبال ضعیفی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم بازی باخته را با تساوی عوض کنیم.
دایی در ادامه با بیان اینکه تیم ملی ایران در آماده و سازی و بازیهای تدارکاتی مشکل دارد خاطر نشان ساخت: این مشکلی است که به تیم ما ضربه می زند و اجازه نمی دهد با شرایطی ایده آل به مصاف حریفان برویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در پایان این دیدار با پلیس امارات درگیری لفظی پیدا کرده بود در این مورد گفت: همه می دانند که من اهل چنین برخوردهایی نیستم اما در این صحنه پلیس امارات به حسین کعبی که بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است توهین کرد و بنده به عنوان سرمربی وظیفه دارم از بازیکنم دفاع کنم.
علی دایی که در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی ایرانی و خارجی گفتگو می کرد به انتقاد از مطلب یکی از روزنامه های ورزشی ایران پرداخت و گفت: درست در روز بازی این روزنامه ورزشی با انتشار خبری کذب روحیه بهترین بازیکن مرا خراب کرد. با این شرایط من نمی دانم باید با نیروهای داخلی بجنگم یا با تیم حریف!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد