فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جباری: به شایعه سازی های برخی رسانه‌ها اهمیتی نمی‌دهم.

جباری: به شایعه سازی های برخی رسانه‌ها اهمیتی نمی‌دهم.

هافبک طراح تیم فوتبال استقلال که هفته هاست در اوج به سر می‌برد،دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و همین آسیب دیدگی مانع از حضور او در دیدار استقلال- ملوان گردید.
* مجتبی جباری در اوج مصدوم شدد؛ خیلی ها معتقدند استقلال از این مصدومیت شما لطمه می خورد.
- خدا را شکر تیم ما مهره های زیادی دارد که با وجود آن ها خلاء یک بازیکن احساس نمی شود.
* از وضعیت آسیب دیدگی خود بگویید؟
- قبل از بازی با ذوب آهن از ناحیه زانو کمی احساس درد داشتم،اما زانوی خود را گرم کردم و به زمین رفتم و هیچ مشکلی هم برایم به وجود نیامد.فردای بازی احساس کردم که در زانویم درد دارم؛به همین دلیل عکس گرفتم و مشخص شد مینیسک زانویم کمی آسیب دیده،اما خدا را شکر پاره نشده است و با فیزیوتراپی می توانم پس از چند روز استراحت بازی کنم.
* پس از آسیب دیدگی شما برخی از رسانه ها این موضوع را با مشکلات مالی استقلال مرتبط دانسته و مدعی شدند مشکل شما مصدومیت نیست و بحث های مالی می باشد.
- دیگر به این حرف ها و شایعه سازی ها اهمیتی نمی دهم،چون شایعه سازان دنبال این هستند که من عصبانی شوم و واکنش نشان دهم. بالاخره آن ها باید پیش وجدان خود پاسخگو باشند.برخی رفتار این افراد باعث شده که مردم حرف راست و دروغ را نتوانند تشخیص دهند.
* پیش بینی تان از بازی فردا (پنج شنبه) ملوان-استقلال چیست؟
- وضعیت بدنی تیم ما خیلی خوب است و می توانیم با دوندگی زیاد بازی را به نفع خود تمام کنیم.

منبع:بردوباخت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد