فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علیرضا نیکبخت واحدی: برایم فرقی نمی کند مقابل کدام بازیکن بازی م

علیرضا نیکبخت واحدی: برایم فرقی نمی کند مقابل کدام بازیکن بازی می کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌من و شیث رضایی فصل قبل همبازی بودیم ولی امروز مجبوریم مقابل یکدیگر بازی کنیم و من نیز تحت هر شرایطی باید د راین بازی پیروز شوم.
علیرضا نیکبخت واحدی عنوان کرد: برای من فرقی نمی کند مقابل چه تیمی و چه بازیکنی بازی می کنم چون کار خودم را انجام می دهم و فقط برای موفقیت پرسپولیس بازی می کنم. بر خلاف شایعات من با هیچ بازیکنی اختلاف ندارم و از اینکه مقابل شیث رضایی بازی می کنم خوشحال هم هستم.
وی ادامه داد: صبا تیم خوب و قدرتمندی است اما پرسپولیس اصلاً به نام حریفش توجه نمی‌کند و فقط کسب سه امتیاز برای ما اهمیت دارد.
نیکبخت واحدی خاطر نشان کرد:‌پرسپولیس بعد از شکست مقابل مقاومت از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار گرفت و به همین دلیل برای بازگشت به شرایط ایده ال باید در این بازی مقابل صبا پیروز شدیم.
هافبک پرسپولیس در پایان گفت:‌روز پنجشنبه با ارائه یک بازی مناسب و تماشاگر پسند صبا راشکست می دهیم و یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک می شویم پرسپولیس باید نیم فصل اول را با کسب امتیازاتی مناسب به پایان برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد