فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: ادبیات و فرهنگ هواداران پرسپولیس تغییرناپذیر است.

قطبی: ادبیات و فرهنگ هواداران پرسپولیس تغییرناپذیر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای ادای توضیحات در خصوص تحریک تماشاگران در دیدار مقابل مقاومت سپاسی شیراز امروز در کمیته انضباطی حاضر شد.
افشین قطبی در فدراسیون فوتبال حاضر شد و در کمیته انضباطی در خصوص مسائل مربوط به دیدار مقابل مقاومت سپاسی شیراز از خود دفاع کرد.
وی در پایان این جلسه گفت: باید به تصمیم بزرگان احترام می‌گذاشتم و نشستی صمیمانه با آنها برگزار می‌کردم.
سرمربی پرسپولیس افزود: جلسه بسیار خوبی بود. اخبار نادرستی در مورد اینکه من هواداران را در شیراز تحریک کردم منتشر شد که صحت نداشت و من در این خصوص به سوالات پاسخ دادم.
قطبی ادامه داد: در طول ۴۴ سال زندگی هرگز کسی را تحریک نکرده‌ام و تا انتهای عمر نیز این کار را نخواهم کرد. مطمئن هستم ادبیات و فرهنگ هواداران پرسپولیس هرگز تغییر نمی کند.
وی یادآور شد: ۹۵ هزار هوادار در یک بازی عادی به ورزشگاه می‌آیند و حتی یک شیشه نمی‌شکند، پس باید من و باشگاه به نظم و بین‌المللی بودن آنها افتخار کنیم.
قطبی خاطرنشان کرد: بعضی اوقات در کنار زمین به دلیل اینکه احساسی هستم، عکس‌العمل‌هایی نشان می‌دهمغ ولی این موضوع هیچ ربطی به تحریک تماشاگران ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص برنامه نود گفت: بهتر است حرفی نزنم. من سی دقیقه در این باره با فردوسی‌پور گفت و گو کرده و حرف هایم را به وی منتقل کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد