فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه نویی: به پیروزی‌هایمان ادامه می‌دهیم.

قلعه نویی: به پیروزی‌هایمان ادامه می‌دهیم.

امیر قلعه نویی گفت: در انزلی بازی دشواری داریم اما به دنبال ۳ امتیاز دیدار هستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران‌ اظهار کرد: دیدار مقابل ملوان انزلی بسیار دشوار است. در هر صورت در لیگ برتر نمی‌توان بازی‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد. به احمدزاده تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته و توانسته است با وجود بازیکنانی جوان و کم‌ترین هزینه، تیم ملوان را بسیار آماده کند. در هر صورت یکی از نکات متفاوت این بازی شرایط آب و هوایی انزلی است که می‌تواند در بازی تاثیرگذار باشد.
وی افزود: با توجه به بازی‌های اخیر و نتایج خوب ملوان انزلی و همچنین روند بسیار خوبی که در بازی‌های استقلال شکل گرفته و پیروزی‌های ادامه‌دارمان تصور می‌کنم این بازی بسیار تماشایی باشد.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد:‌ گروه آنالیز ما نقاط ضعف و قوت ملوان را بررسی کرده است و امیدواریم با توجه به همین نقاط ضعف ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.
قلعه‌نویی در ادامه با تمجید عملکرد مدافعان تیمش گفت: ساختار دفاعی تیم ما بسیار خوب شده و امیدواریم همان طور که این ساختار دفاعی در بازی مقابل ذوب آهن کمترین اشتباه را داشت، برابر ملوان نیز همین گونه عمل کند.
قلعه‌نویی بار دیگر بر تلاشش برای تغییر نگرش بازیکنان استقلال تاکید کرد و گفت: بسیار خوشحالم چرا که نگرش بازیکنان استقلال تغییر کرده است و آن‌ها دیگر به خوبی درک می‌کنند در یک تیم پرافتخار آسیایی بازی می‌کنند و قدر پیراهن تیم را می‌دانند.
قلعه‌نویی افزود: این نگرش به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تیم را برای موفقیت در آسیا آماده کنیم. از هم‌اکنون نیز فکر خود را متوجه بازی‌هایمان در آسیا کرده‌ایم و می‌خواهیم نگرش و سطح تیم را به حدی برسانیم که در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق باشیم.
سرمربی تیم استقلال تهران ماجرای وجود جاسوس در این تیم را رد کرد و گفت: استقلال جاسوس ندارد اما واقعیت این است که ما دوست نداریم یک سری مسایل داخلی تیم که در واقع مسایل خانوادگی ماست، به بیرون راه پیدا کند.
قلعه نویی درباره تغییر زمان اردوی استقلال در کیش نیز گفت: با توجه به این که فاصله چندانی تا زمان تعطیلات نیم فصل نداشتیم تصمیم گرفتیم تا این اردو را در زمان تعطیلات نیم فصل در کیش برگزار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد