فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرخزادی:‌ اتفاقات رخ داده در برنامه ۹۰ معنی دار بود!

فرخزادی:‌ اتفاقات رخ داده در برنامه 90 معنی دار بود!

سخنگوی هیت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه شب گذشته ۹۰ معنی دار بود و از اتفاقات رخ داده در آن متاسف شدم.
مجید فرخزادی اظهار داشت: به عنوان یک عضو هیئت مدیره از برنامه‌ شب گذشته ۹۰ متاسف شدم که مدیری با سابقه مانند مصطفوی را آزرده خاطر ساختند.
وی افزود: ‌از رسانه ملی انتظار بیشتری داریم. یک برنامه نباید تمرکز تیم ما را در آستانه دیدار حساس مقابل صباباتری بهم بریزد.
سخنگوی هیئت مدیره با اشاره به طرح این سوال که از بین مدیریت، بازیکنان و کادر فنی کدامیک عامل ناکامی های اخیر پرسپولیس است، ادامه داد: متاسفانه مسئولان این برنامه به ما کم لطفی کرده و با طرح یک سوال و سه گزینه برای پاسخ، تمام سیستم مدیریتی تیم را زیر سوال بردند. چه خوب بود گزینه چهارمی با عنوان داوری نیز اضافه می کردند تا هواداران بهتر پاسخ دهند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: برنامه شب گذشته معنی‌دار بود. نباید یک مدیر عامل و باشگاه مردمی را این طور زیر سوال برد و امیدوارم پاسخگوی این اقدام خود باشند.
فرخزادی تاکید کرد: هیئت مدیره با تمام توان از مدیرعامل باشگاه حمایت می کند. قطعا هیچکس مقصر ناکامی های اخیر نیست،‌ چراکه فوتبال غیرقابل پیش بینی بوده و همین مسئله دلیل ناکامی ها محسوب می شود. هواداران خوب ما این موضوع را می‌دانند و بی شک بهتر از گذشته از ما حمایت خواهند کرد.

منبع:بردوباخت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد