فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مصطفوی: فردوسی پور در دسته چهارم هم بازی نکرده است !

مصطفوی: فردوسی پور در دسته چهارم هم بازی نکرده است !

داریوش مصطفوی گفت:‌ "اصلاً مهم نیست یک بازیکن در لیگ ۴ بازی کرده باشد یا لیگ برتر؛ آن چیزی که مهم است این است که مورد پسند سرمربی باشد و سرمربی به آن اعتقاد داشته باشد، نه مدیرعامل یا یک کارشناس فوتبال یا یک مجری برنامه های ورزشی.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به گفت و گوی تلفنی‌اش با برنامه ورزشی ۹۰ گفت : دیشب برنامه ۹۰ گفت که این بازیکن لیگ ۳ برزیل بازی می‌کرده چطور آمده پرسپولیس؟ که من باید بگویم مگر خود تو که ادعای ورزشی بودن و کارشناس فوتبال می‌کنی، خودت در لیگ دسته ۴ هم بازی کرده‌ای؟
اینها را اینجا مطرح می کنم که بگویم این چیزها اهمیت ندارد همانطور که خود فردوسی پور بازی نکرده، مجری ورزشی شده است ، دی کارمو هم از لیگ دسته ۳ تا دسته یک بازی کرده و بعد پیشرفته کرده و وارد لیگ برتر شده است.
وی افزود : همه می دانند که فوتبالیست وقتی متولد می شود نمی آید در یک تیم بزرگ بازی کند.همه بازیکنان قدم به قدم بالا می آیند و دی کارمو هم از این قاعده مستثنی نبوده است. این بازیکن حالا در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می کند.
جواب خاصی برای برنامه ۹۰ ندارم.من فکر می کنم شب توانستم به بهترین نحو جواب مجری برنامه را بدهم . قطبی به دی کارمو اعتقاد دارد و ما هم به قطبی اعتقاد داریم و همین موضوع به نظرم کافی است.ما هیچ تصمیمی در خصوص اخراج دی‌کارمو نداریم و این بازیکن را از لیست خارج نمی کنیم.
وی افزود: "باشگاه پرسپولیس هیچ تصمیمی در خصوص اخراج دی کارمو ندارد و حالا که همه می‌آیند و غیر منصفانه در خصوص این بازیکن و افشین قطبی و مسائل باشگاه دنبال حاشیه سازی هستند من هم اعتقاد پیدا کرده‌ام که باید به دی کارمو میدان داده شود."
مصطفوی گفت: "من هیچ وقت در کار قطبی دخالت نمی کنم و اصلا نگفتم که باید دی کارمو را روی نیمکت بنشاند قطبی خودش تصمیم می گیرد که به چه کسی باز بدهد."
وی در پایان در خصوص مارکو نیز گفت:"من نمی‌دانم این ها چه نوع موجوداتی هستند که به راحتی تمام تعهدات خودشان را زیر پا می گذارند. خود من هم خسته شدم از رفتار غیرحرفه‌ای مارکو . چون یک روز این آقا قهر می کند می رود و یک روز بر می گردد اعتقاد دارم که جریان مارکو و پرسپولیس باید یک‌جا تمام بشود . از همین جا اعلام می‌کنم پرونده این آقا و پرسپولیس دیگر بسته شده است و مارکو به تیم ما بر نمی گردد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد