فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

چرخابی: از عملکرد هواداران اصفهانی علیه استیلی متاسف شدم.

چرخابی: از عملکرد هواداران اصفهانی علیه استیلی متاسف شدم.

سرمربی سپاهان گفت: متاسفم که هواداران در فولاد شهر علیه استیلی شعار دادند.
حسین چرخابی پس از پیروزی ۳ بر ۲ سپاهان مقابل پیام از واکنش هواداران اصفهانی علیه مربی سابق پرسپولیس انتقاد کرد و افزود: متاسفم که علیه استیلی چنین شعارهایی دادند. نباید علیه وی این حرف‌ها را می‌زدند چون از خوش‌اخلاق‌ترین مربیان فوتبال ایران است و برای ما نیز قابل احترام است.
وی درباره جریان مسابقه اظهار داشت: تیم‌هایی مانند پیام، تاکتیکشان مشخص نیست و به همین دلیل، مقابل ما انتحاری بازی کردند. لغزندگی زمین به زیان سپاهان بود و در مقابل، این فاکتور به سود پیام شد. آنها تیم فیزیکی بودند؛ اما سپاهان بیشتر روی زمین بازی می‌کند.
سرمربی تیم سپاهان گفت: قبول دارم نقاط ضعف‌هایی داریم و برای رسیدن به صدر باید آنها را برطرف کنیم.
وی درباره درگیری‌اش با بازیکن پرتغالی سپاهان گفت:‌‌ آرماندو به دلیل تخلف به کمیته انضباطی اظهار شد و مورد جریمه قرار گرفت؛ اما من مشکلی با وی ندارم و کاملا با این بازیکن پرتغالی دوست هستم.
چرخابی خاطر نشان کرد: برای انتخاب دستیارانم بزودی اقدام خواهم کرد؛ اما بدون شک همکارانی اصفهانی را برای خود انتخاب می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد