فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

امیرحسین صادقی: خودم با پرسپولیسی ها مذاکره کردم اما دوست دارم ب

امیرحسین صادقی: خودم با پرسپولیسی ها مذاکره کردم اما دوست دارم به استقلال برگردم

این روزها شایعاتی پیرامون حضور امیرحسین صادقی مدافع مس کرمان در پرسپولیس شنیده می شود.
• شنیده می شود با پرسپولیسی ها مذاکره کرده اید؟
- بله. صحبت هایی شده، شما از کجا می دانید؟ حتی خود من هم مذاکراتی با این تیم داشته ام اما اولویت اول من استقلال است بعد پرسپولیس.
• اما شما با مس کرمان قرارداد دارید؟
- بله اما می توانم به طور توافقی در نیم فصل از این تیم جدا شوم.
• شاید با رفتن احتمالی شما به پرسپولیس باعث ایجاد حاشیه از سمت طرفداران استقلال بشوید؟
- طرفداران استقلال من را در هر کجا می بینند در مورد علت رفتن من از این تیم می پرسند. من امسال هم می خواستم در استقلال بمانم اما قسمت نشد.
• شرایط مس چطور است؟
- به نظر من تیم ما دچار بدشانسی محض شده است؛ چون ما در همه دیدارها سرتر از تیم حریف هستیم.
• بازی با راه آهن را چطور می بینید؟
- از شانس ما راه آهن در ۲ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و این کار ما را سخت می کند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد