فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اخبار کوتاه از تمرینات پرسپولیس

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) در غیاب مهدی واعظی در حضور بیش از صد هوادار تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین صبح امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در حضور بیش از صد هوادار این تیم از ساعت 10:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه راه‌آهن آغاز شد.

پیش از شروع این تمرین "ابراهیم توره" که پس از مدت‌ها در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بود، به مدت 30 دقیقه با افشین قطبی جلسه داشت.

بازیکنان در ابتدا طبق روال گذشته با دویدن به دور زمین، نرمش‌های سبک و حرکات کششی بدن‌های خود را گرم کردند.

سپس تمرین پاس‌کاری، عبور از حریف مقابل و پرسینگ از جمله برنامه‌های امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

در مرحله بعد افشین قطبی بازیکنان را به سه گروه تقسیم کرد و آنها در زمین کوچک (یک سوم زمین بزرگ) به بازی فوتبال به صورت بازی سه‌جانبه پرداختند. این فوتبال در زمان‌های مشخص بود و زدن گل از سوی یک تیم پایان نمی‌یافت.

قطبی به تنهایی فوتبال بازیکنان را زیر نظر داشت و هر از چند گاهی دستورات تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد. بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس در این تمرین پراکنده بودند.

همچنین تیمی که خارج از بازی بود در قسمت دیگری از زمین زیر نظر پیروانی و عابدزاده تمرینات شوت به سمت دروازه را کار می‌کرد.

در این تمرین ابراهیم توره تنها هنگام دویدن بازیکنان به دور زمین در جمع آنها حاضر شد و در دیگر لحظات تمرین به طور اختصاصی به دور زمین می‌دوید.

همچنین فرانک آتسو نیز زیر نظر "کری کلوم ویتا" فیزیوتراپ آلمانی که از روز گذشته در کنار کادر فنی تیم پرسپولیس است، به طور اختصاصی کار می‌کرد. الونگ الونگ نیز پس از مدتی تمرینات اختصاصی برای انجام برنامه‌های فیزیوتراپی به رختکن رفت.

در تمرین امروز پرسپولیس مهدی واعظی غایب بود و فرهاد خیرخواه نیز با 30 دقیقه تاخیر وارد تمرین شد.

هوادارانی که تمرینات امروز پرسپولیس را از نزدیک نظاره‌گر بودند، هر از چند گاهی بازیکنان این تیم را تشویق می‌کردند و در لحظاتی با دیدن حرکات علی کریمی در حین بازی فوتبال، به وجد آمده و او را به شدت تشویق می‌کردند.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد