فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: چون استقلال می برد ،کسی تحمل باخت ما را ندارد.

باقری: چون استقلال می برد ،کسی تحمل باخت ما را ندارد.

« کریم باقری» کاپیتان ۳۵ ساله پرسپولیس بی شک بهترین و موثق ترین فردی است که می تواند در شرایط کنونی پاسخگوی سوالات بی شمار هواداران باشد. باقری که در این فصل یکی از آماده ترین بازیکنان تیم است و بدون توجه به سن و سالش با ۷ گل زده از نظر کارشناسان نمره قبولی گرفته است را به عنوان بهترین گزینه برای پاسخگویی در خصوص وضعیت کنونی تیم دانسته است.
• آقای باقری شما کاپیتان پرسپولیس هستید و قطعاً در مورد اتفاقات اخیر می توانید نظرات زیادی داشته باشید.
- منظورتان را از اتفاقات اخیر متوجه نشدم.
• منظورمان وضعیت کنونی پرسپولیس پس از شکست در شیراز و در آستانه بازی با صباباتری است.
- فکر می کنم شما خبرنگاران بیشتر در جریان اتفاقات اخیر هستید و حالا هم قصد دارید که از زبان من همه چیز را جویا شوید. ببینید در تیم های بزرگی مثل پرسپولیس همیشه این گونه است که وقتی تیم می بازد یا نتیجه مطلوب را کسب نمی کند همه فکر می کنند تیم به حاشیه رفته و اوضاع خراب است اما باید بگویم ما در حال انجام تمرین هستیم و خود را برای بازی با صباباتری آماده می کنیم. هیچ مشکل خاصی هم در تیم وجود ندارد که بخواهیم در موردش حرف بزنیم.
• آیا به نظر شما جدی شدن موضوع برکناری مارکو و پیشنهادات هیات مدیره پرسپولیس به قطبی مبنی بر کنارگذاشتن دیکارمو یک مشکل خاص نیست؟
- ببینید من فقط یک بازیکن هستم ونمی توانم و اصلاً نباید در مورد بازیکن دیگر حرف بزنم چراکه کادر فنی بهتر می داند چه کاری باید انجام دهد. من می توانم به شما بگویم که همه بازیکنان در اختیار باشگاه هستند و هر روز تمرین می کنیم البته ۲ ، ۳ بازیکن مصدوم هم داریم که مربیان به کمک پزشک تیم در حال بررسی شرایط آنها برای بازی کردن هستند.
• اما من به پاسخ سوالم نرسیدم.
- جواب من همین است که گفتم!
• شما به عنوان کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط دیکارمو و مارکو چه پیشنهادی برای مدیرعامل و سرمربی باشگاه دارید؟
- پیشنهادی نمی توانم بدهم چون همان طور که گفتم من فقط یک بازیکنم. ما یک مدیرعامل قوی و فوتبالی داریم که به راحتی می تواند در مورد بازیکنان دیگر تصمیم بگیرد آن هم با اختیارات کامل اما من هیچ اختیاری در این خصوص ندارم. کادر فنی تیم نیز کارش را به خوبی می داند و بهتر از باقی افراد در خصوص مشکلات تیم حرف می زند. بگذاریم این حرف ها را مسئولان تیم و مدیران باشگاه بزنند نه من که فقط کاپیتان هستم و مسئولیت اجرایی ندارم.
• قبول دارید شکست تلخی در شیراز داشتید؟
- همه شکست ها تلخ است. چه با یک گل شکست بخورید چه تعداد زیاد گل اما این تلخی شکست کاملاً طبیعی است و باید در آینده آن را شیرین کنیم.
• آیا پرسپولیس چنین توانی دارد؟
- ما را دست کم گرفته اید؟! پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد و می توانیم همه چیز را از ابتدا شروع کنیم.
• یعنی به عقیده شما پرسپولیس زور بردن صباباتری را دارد؟
- من بسیار امیدوارم. چرا که نه! ما قبلاً هم شکست خوردیم اما خیلی زود خودمان را پیدا کردیم وحریفان را شکست دادیم. این بار هم مثل گذشته خواهد بود. بازیکنان ما از پس مشکلات بر می آیند و روزهای سخت را فراموش می کنیم. پرسپولیس و پرسپولیسی ها همیشه نشان دادند در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام خواهند داد که به عقیده من روز بازی با صباباتری یک روز سخت برای ما خواهد بود و می خواهیم با شکست دادن صباباتری یک کار بزرگ انجام دهیم.
• به نظر شما پرسپولیس توانسته انتظارات هوادارانش را برآورده سازد؟
- ببینید همه فکر می کنند چون ما قهرمان فصل گذشته هستیم باید همه تیم ها را به راحتی شکست داده و در هر بازی پیروز شویم اما تیم های دیگر نیز اگر بیشتر از ما خرج نکرده باشند کمتر از ما هزینه نکردند و به همین دلیل قدرت میان باشگاه ها تقسیم شده است. از همین رو بازی های پرسپولیس حساس تر شده و همه تیم ها می آیند که مقابل ما امتیاز بگیرند و برای این کار نیز انگیزه دارند، پس نباید تا این حد انتظارات از ما بالا باشد هرچند معتقدم تاکنون اشتباهاتی داشتیم که باید این ضعف ها پوشیده شده و دوباره همان پرسپولیسی شویم که همه دوست دارند.
• فصل گذشته کری خوانی های افشین قطبی و فیروز کریمی برای فوتبالدوستان بسیار جالب بوده آیا این کری خوانی ها پیش از بازی حساس پنجشنبه می تواند کار را به حساسیت بکشاند؟
- بالاخره این حرف ها و مصاحبه ها نیز یکی از جنبه های فوتبال است اما فکر نمی کنم حساسیت در این حرف ها آنقدر زیاد باشد که همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. هر ۲ مربی حرفه ای هستند و کارشان را خوب بلدند.
• استقلال روی نوار پیروزی افتاده و همین امر سبب شده هواداران پرسپولیس نسبت به حس رقابت میان سرخابی ها حساس شوند. در این مورد چه نظری دارید؟
- من همیشه گفتم تماشاگران حق دارند که از تیم های محبوبشان پیروزی طلب کنند ما هم می خواهیم این خواسته هواداران را برآورده کنیم. ۴ بازی پیاپی داریم و باید تا پایان نیم فصل این ۴ بازی را ببریم. تنها در این شرایط است که هواداران راضی می شوند. البته به آنها پیشنهاد می کنم کمی صبورتر باشند و به ما اعتماد کنند.
• به قول قهرمانی کادر مدیریت و مربیان پرسپولیس می توان دلخوش بود؟
- بگذارید ببینیم تا پایان نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد بعداً در مورد قهرمانی حرف می زنیم.
• نظرتان در مورد بازگشت ابراهیم توره چیست؟
- من زیاد در جریان رفتن و برگشتن این بازیکن نبودم اما فکر می کنم او بتواند از این پس به ما کمک کند.
• و در خصوص بازگشت به تیم ملی؟
- من تصمیم ام را گرفتم اما تا پایان بازی با صباباتری آن را علنی نمی کنم. اجازه دهید بعد از بازی با صباباتری می گویم باز می گردم یا خیر. فعلاً تمام تمرکزم روی پرسپولیس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد