فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ناصر حجازی: ابومسلم سه بازیکن نیاز دارد.

ناصر حجازی گفت: امیدوارم بتوانم تیم ابومسلم را به موفقیت برسانم.
ناصر حجازی پس از توافق اولیه با مسئولان باشگاه ابومسلم خراسان اظهار کرد: توافقات اولیه صورت گرفته است اما قرارداد نهایی روز چهارشنبه در مشهد بسته می‌شود.
وی افزود: با مسئولان باشگاه ابومسلم مذاکره کردم و آن‌ها شرایط من را قبول کردند، توافق من با ابومسلم ارتباطی به مسائل مالی ندارد، بلکه بیشتر خواهان شرایطی هستم که بازیکنان ابومسلم بتوانند با آرامش کار خود را ادامه دهند.
حجازی درباره در نظر گرفتن مشکلات مالی باشگاه ابومسلم نیز گفت: در این زمینه نیز با مسئولان باشگاه ابومسلم گفت‌وگو کردم و تمامی این شرایط در قرارداد من ذکر شده است.
وی درباره انتخاب دستیارانش نیز گفت: هنوز دستیارانم را معرفی نکردم البته مربیانی را مدنظر دارم که باید با آن‌ها صحبت کنم تا ببینم می‌توانند به ابومسلم بیایند یا نه و بعد نام آن‌ها را اعلام کنم.
حجازی درباره تیم ابومسلم نیز گفت:‌ تیم فوتبال ابومسلم مشکلی چندانی ندارد، تنها در برخی پست‌ها نیازمند تقویت است تا ضعف‌های تیم پوشانده شود، به همین دلیل از مسئولان باشگاه خواستم تا سه بازیکن جدید را جذب کنند و آن‌ها نیز قول دادند که این کار را انجام دهند.
وی افزود: به همین دلیل از ۵ ، ۶ بازیکن خارجی در تمرینات ابومسلم تست خواهیم گرفت و در نهایت سه بازیکن جدید را جذب خواهیم کرد. البته بیشتر نیاز تیم ما در خط دفاعی است، در هر صورت با توجه به تعطیلات ده روزه لیگ برای انجام بازی‌های تیم ملی، دو هفته فرصت داریم که این بازیکنان را انتخاب کنیم.
حجازی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم همکاری خوبی با باشگاه ابومسلم داشته باشم و این تیم را به موفقیت برسانم.

ناصر حجازی: ابومسلم سه بازیکن نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد