فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: حق پرسپولیس برابر مقاومت سپاسی شکست نبود.

کریمی: حق پرسپولیس برابر مقاومت سپاسی شکست نبود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق پرسپولیس در بازی مقابل مقاومت سپاسی شیراز شکست نبود.
علی کریمی اظهار داشت: متاسفانه پس از یک مصدومیت بد از ناحیه ران پا که قبلا نیز در بایرن‌ مونیخ گریبانگیر من بود، یک دیدار حساس را از دست دادم. این مصدومیت برای بازیکنان فوتبال طبیعی است.
وی ادامه داد: در انتهای بازی مقابل سپاهان، این مشکل برایم پیش آمد. فکر کنم به موقع تعویض شدم تا وضعیتم بدتر نشود.
وی خاطر نشان ساخت: بازی مقابل مقاومت سپاسی را دیدم. مطمئنم مثل چند دیدار گذشته خارج از خانه به دلیل عدم استفاده مناسب از فرصت‌های طلایی و استفاده حریف فقط از تک فرصت، نتیجه را واگذار کردیم؛ اما به هیچ عنوان حق پرسپولیس باخت نبود.
هافبک تیم پرسپولیس درباره کیفیت لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته، گفت:‌ تغییرات زیادی در لیگ برتر داشته‌ایم؛ به خصوص شهرستانی‌ها. آنها خود را برای بازی مقابل پرسپولیس با قوای چند برابر آماده می‌کنند، گویی که در یک فینال، قصد به میدان رفتن دارند. همین مورد باعث شده تا چشم‌ها به فوتبال ایران و کیفیت خوبش چند برابر شود.
علی کریمی در خصوص حضورش در بازی مقابل صباباتری، اظهار داشت: اصلا دوست ندارم حتی یک دقیقه هم از شرایط و ترکیب دور بمانم؛ اما باید ببینم در روزهای آینده درد پایم مرا آزار می‌دهد یا خیر. فعلا مشکلی ندارم.
کریمی درباره پیشنهاد از تیم‌های اماراتی‌ها گفت: چون با میل باطنی‌ام لباس قرمز را بر تن کرده‌ام، دوست ندارم تمرکزم را از دست بدهم. به همین دلیل، حرف زدن در خصوص این موضوع فایده‌ای ندارد و جواب این سوال را بعد از لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و پایان قراردادم خواهم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد