فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: پس از دی‌کارمو مرا هم باید اخراج کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تا زمانی که هستم هیچ بازیکنی از جمله دی‌کارمو از تیم جدا نمی‌شود و در غیراینصورت مرا نیز باید اخراج کنند.
افشین قطبی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد انتشار خبر تصمیم اعضای هیئت مدیره مبنی بر کنار گذاشتن مهاجم برزیلی ‌اظهار داشت: تا وقتی که من در این تیم هستم هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود و اگر این کار صورت بگیرد من نفر دوم هستم.
وی ادامه داد: به تمام بازیکنان تا لحظه‌ آخری که در ایران هستم نیاز دارم و به هیچ عنوان زیربار فشار نمی‌روم. بهتر است دوستان عجولانه تصمیم گیری نکرده و منتظر روزهای خوب آینده بمانند.
قطبی در مورد خروج دستیار برزیلی خود از ایران گفت: دوست ندارم در خصوص مارکو حرف بزنم و بهتر است فقط سکوت کنم.
وی در مورد حضور یک مربی فیزیوتراپ در تمرین امروز تاکید کرد: وی دوست من است و به عنوان فیزیوتراپ در جام جهانی ۲۰۰۶ و جام ملت های ۲۰۰۸ حضور داشت. یک آلمانی است و هم اکنون در هلند زندگی می‌کند و به مدت یک هفته مهمان من در ایران است.
امروز اعلام شد که اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم به کنار گذاشتن دی کارمو و مارکو از تیم گرفته اند؛ اما مسئولان باشگاه تاکید کردند در صورت رضایت قطبی احتمال فسخ قرارداد دی کارمو وجود دارد.

قطبی: پس از دی‌کارمو مرا هم باید اخراج کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد