فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تاج: برای باقری ویزای امارات گرفته‌ایم.

در غیاب علی کفاشیان که به عربستان سفر کرده، مهدی تاج پیگیر امور فدراسیون فوتبال است. با این حال دغدغه اصلی نایب رئیس اول و سخنگوی فدراسیون فوتبال، موفقیت تیم جوانان است.
* چرا کشور عربستان ویزای شما را صادر نکرد؟
- علت دقیقش که مشخص نشد و فقط اعلام کردند چون مدارک را دیر فرستادید، ویزا صادر نشد. البته در شورای برون مرزی مدارک را بررسی کردیم و متوجه شدیم که به موقع ارسال شده و کم کاری از جانب عربستانی ها بوده است.
* البته به جای شما آقای کفاشیان راهی عربستان شد.
- ویزای آقای کفاشیان برای مسابقات کشورهای اسلامی بود. وقتی دیدیم شرایط به این شکل است،از کفاشیان خواهش کردیم چند روز زودتر به عربستان برود تا در کنار تیم جوانان باشد.
* انتظار داشتید تیم جوانان به آن شکل مغلوب عربستان شود؟
- حقیقتش خیر.ما تیم بسیار خوبی داریم و هر کاری را که باید برای جوانان انجام می دادیم، انجام داده بودیم. این تیم در دو ماه گذشته برای ۲۵ روز در اردوی خارج از کشور حضور داشت و طبیعتاً انتظارات هم بالابود. متاسفانه مقابل عربستان بازیکنان ما در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و به همین دلیل هم نتیجه بازی را واگذار کردیم.
* بازی امروز مقابل ژاپن را چگونه ارزیابی می کنید؟
- ژاپن از تیم های خوب این دوره است،ولی باید این تیم را شکست دهیم تا نسبت به صعودمان امیدوار شویم.
* شرایط تیم ملی بزرگسالان چگونه است؟
- بعد از برگزاری بازیهای این هفته تیم ملی راهی قطر شود تا ۱۹ آبان ماه مقابل تیم ملی این کشور قرار بگیرد. تیم ملی دیگر از قطر به تهران باز نمی گردد و از همان کشور راهی امارات خواهد شد.
* آیا بازی تدارکاتی دیگری هم برگزار می کنید؟
- در تلاش هستیم یک بازی دوستانه دیگر هم برای تیم ملی تدارک ببینیم،اما نمی خواهیم آن را رسانه ای کنیم؛چرا که شاید همچون دفعات قبلی مشکلاتی ایجاد شود.موضوع بازی تدارکاتی نیز امشب مشخص می شود.
* برای اخذ ویزای کریم باقری اقداماتی صورت گرفته؟
- بله، برای این بازیکن هم درخواست ویزا داده ایم و به احتمال زیاد همراه تیم ملی است.
* درخصوص علی کریمی، پرونده حضور این بازیکن در تیم ملی به کلی بسته شد؟
- به نظر من این موضوع دیگر تمام شده و در این فرصت نباید دیگر درخصوص کریمی صحبت کرد؛زیرا تمام تمرکز کادر فنی تیم ملی روی دیدار با امارات است.
*و سوال آخر اینکه می توانیم مقابل امارات نیز نتیجه بگیریم؟
- بسیار امیدواریم. تمام تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم ملی این است که مقابل امارات سه امتیاز را بدست آوریم و راه صعودمان هموار شود.

منبع: خبرگزاری برنا  

تاج: برای باقری ویزای امارات گرفته‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد