فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

"ابراهیم توره" ۴۰ هزار دلار جریمه شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ای چند ساعته با "ابراهیم توره" او را ۴۰ هزار دلار جریمه کردیم و او با نظر مثبت قطبی می‌تواند از همین امروز در تمرینات شرکت کند.
داریوش مصطفوی پس از جلسه‌ی امروز صبح با ابراهیم توره اظهار کرد: دو، سه ساعت با توره صحبت کردیم او پذیرفت که حرفه‌ای عمل نکرده است و غیبت ۱۵ روزه او به لحاظ روحی و روانی به تیم ضربه وارد کرده است. او اعلام کرد به دلیل مشکل خانوادگی و مراسم ازدواجش نتوانسته در موعد مقرر به ایران بازگردد اما، ما صحبت های متعددی را درباره‌ی قوانین بین‌المللی با او انجام دادیم.
وی افزود: در نهایت تصمیم گرفتیم که او را ۴۰ هزار دلار جریمه کنیم و او هم با اظهار تاسف و شرمندگی به دلیل غیبتش این مبلغ جریمه را پذیرفت و او می‌تواند با نظر مثبت قطبی از امروز در تمرینات شرکت کند.
مصطفوی افزود: اگر توره در تمرینات و مسابقات حضور مثبت و مساعدی داشته باشد و قطبی هم از عملکرد او ابراز رضایت داشته باشد می‌توانیم با او رفتاری مهربانانه داشته باشیم.
مصطفوی همچنین درباره‌ی سفر "مارکو" به برزیل گفت: مارکو ناراحت بوده و بدون اجازه از سرمربی و باشگاه ایران را ترک کرده است.
وی درباره‌ی خبر اخراج دوکارمو از پرسپولیس گفت: چنین خبری صحت ندارد و این تنها شیطنتی بود که توسط فرد شناخته شده‌ای که همیشه اخبار باشگاه را به بیرون اعلام می‌کند، صورت گرفته است. ما اعوان و انصار او را در باشگاه شناسایی کردیم و آنها را اخراج کردیم.
وی افزود: قطبی در مسایل فنی حرف اول و آخر را می‌زند و منعی هم برای حضور دوکارمو در تمرینات وجود ندارد. تنها توصیه‌مان به قطبی این است که از بهترین بازیکنان در ترکیب تیم استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد