فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی: استیلی می‌تواند بعدها پرسپولیس را هدایت کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حمید استیلی شایستگی سرمربیگری در تیمی بزرگ مثل سپاهان را داشته و حتی می‌تواند بعدها پرسپولیس را هدایت کند.
افشین قطبی پس از تمرین دیروز پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی را باید در شهر خودم مقابل مقاومت سپاسی شیراز برگزار کنیم. تقابل دو برادر(افشین و غلام پیروانی) نیز می‌تواند حساسیت بازی را بالا ببرد؛ ولی هدف ما کسب سه امتیاز است.
وی در خصوص احتمال سرمربیگری حمید استیلی در تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: همواره برای استیلی آرزوی موفقیت می‌کنم. او شایستگی سرمربیگری یک تیم بزرگ مثل سپاهان را دارد و حتی روزی می‌تواند پرسپولیس را نیز هدایت کند.
قطبی در خصوص انتقادهای شدید از دی کارمو گفت: در مورد این بازیکن فقط مسئولان باشگاه، مربیان و بزرگان تیم می توانند اظهارنظر کنند. دی کارمو بازیکنی در سنی کم از کشور خود خارج شده و در لیگ کشوری دیگر بازی می کند، پس باید با او طوری برخورد کنیم که در آینده بتواند نام کشور ما را همه جا به نیکی بر زبان بیاورد.
وی افزود: خوشحالم که دی کار به زبان فارسی مسلط نیست و خیلی مطالب را نمی خواند. پس از بازی با سپاهان دیدید که چگونه احساسی که در قلبش نهفته بود را بروز داد. این مورد در بازیکنان برزیل زیاد دیده می شود، چون آنها هرگز دوست ندارند بازیکن ناموفقی در یک دیدار باشند.
وی ادامه داد: این مهاجم برزیلی چهار موقعیت را به صورت صد در صد از دست داد؛ اما چرا در بازی فرصت سازی او را کسی ندید؟ از هواداران تشکر می‌کنم که از وی حمایت کردند و من هم امیدوارم او جواب محبت های آنها را بدهد؛ اما ایرانی ها و خبرنگاران فراموش نکنند که وظیفه یک مهاجم فقط گلزنی نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ابراهیم توره گفت: مهاجم سنگالی به ایران آمده و جلسه ای با مصطفوی برگزار خواهد کرد. برای بازگشت به ترکیب هم راه ساده ای در پیش ندارد.
وی افزود: بعضی ها گفتند که توره در دبی بوده و یا اصلا ایران را ترک نکرده است. این مسئله حرفه‌ای نیست و شاید یک پیشگویی اشتباه باشد. نباید یک بازیکن را این طور زیر سوال برد چون شاید مشکلات بزرگی داشته که من و دیگران از آن بی خبریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث حضور جادوگر در تیم های لیگ برتری گفت: یاد گرفته ام که علم بهتر از هر چیزی است. حضور روانشناس جزئی از فوتبال بین المللی است.
وی افزود: تیمی را می‌شناختم که با سه گل در نیمه اول از حریف عقب بود و در بین دو نیمه به دستور کادر فنی، تمام بازیکنان پیراهن خود را عوض کردند و موفق هم شدند. در پرسپولیس نیز این حرف را می‌زنند که پیراهن قرمز بهتر از پیراهن سفید است، مانند تیم ملی کره جنوبی که اعتقاد خاصی به رنگ قرمز در بازی های ملی دارند؛ ولی این مسائل جنبه روانشناسی دارد و نباید با خرافات مترادف شود.

قطبی: استیلی می‌تواند بعدها پرسپولیس را هدایت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد