فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت واحدی: دیکارمو بازیکن خوبی است.

 

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصطفوی با حضور در تمرینات پرسپولیس قول داد بخش‌های پرداخت نشده از قرارداد بازیکنان و همچنین پاداش‌هایی که تاکنون دریافت نکرده‌ایم، پرداخت شود.

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هنوز بخش‌هایی از مطالبات برخی بازیکنان که در قراردادها مشخص شده و همچنین پاداش‌هایی که اخیرا برای ما در نظر گرفته شد، هنوز پرداخت نشده که البته مصطفوی مدیرعامل باشگاه با حضور در تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) قول پرداخت تمامی مطالبات را به بازیکنان داد.

وی همچنین در آخرین وضعیتش پیش از بازی این هفته برابر مقاومت سپاسی شیراز، تصریح کرد: خوشبختانه شرایط جسمانی خوبی دارم و سعی می‌کنم با آمادگی کامل برای بازی آینده در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گیرم.

نیکبخت درباره شرایط "پائولو دی‌کارمو" در خط حمله پرسپولیس نیز گفت: او بازیکن خوبی است اما بالاخره بخاطر جوانی‌اش پس از دست دادن موقعیت‌های شرایط روانی‌اش تحت تاثیر قرار می‌گیرد؛ بالاخره تمام بازیکنان پرسپولیس از او حمایت می‌کنند تا وضعیت روحی خوبی برای مسابقات آتی پیدا کند. فکر می‌کنم به عنوان یکی از مهاجمان پرسپولیس حمایتم را از این بازیکن با دادن پاس‌های مختلف نشان داده‌ام.

مهاجم پرسپولیس درباره شرایط گلزنی در مسابقات لیگ و رقابتش با بازیکنان تیم‌های دیگر، خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم بازی‌های لیگ سخت شده است و تمام بازیکنان سعی می‌کنند با حداکثر توان، گلزنی کنند؛ شما اکنون در تیم استقلال تهران هم می‌بینید که برهانی به خوبی گل‌ می‌زند، امیدوارم گل‌هایم در وهله اول باعث موفقیت پرسپولیس شود و رقابت خوبی هم با دیگر بازیکنان داشته باشم.

واحدی نیکبخت همچنین درباره بازی این هفته تیمش برابر تیم مقاومت سپاسی شیراز، تصریح کرد: فکر می‌کنم این هفته بازی سختی را پیش‌رو داریم زیرا گذشته از اینکه بازی خارج از خانه برای هر تیمی حتی پرسپولیس هم سخت است، تیم مقاومت سپاسی همیشه برای ما دردسرساز بوده است. امیدوارم بتوانیم همانند دو بازی اخیر با اتحاد و تلاش زیاد در این مسابقه پیروزی شویم و پرسپولیس را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد