فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علوی خواهان جدایی از پرسپولیس

سید محمد علوی بازیکن این فصل پرسپولیس تا به اینجای کار دقایق زیادی را برای تیم به میدان رفته است. مطلع شدیم باشگاه درصدد است تا او را به باشگاه پاس منتقل کند.
• دیروز جلسه ای در تمرین با مصطفوی داشتید موضوع پرداخت بدهی هایتان به کجا کشید؟
- من خبر ندارم. زمان جلسه من در زمین کناری، مشغول بازی تنیس بودم. برای من مهم نبود در جلسه باشم!
• موضوع جلسه در مورد پرداخت بدهی ها بود، برای تو دریافت مطالبات اهمیت ندارد؟
- دوست دارند پولمان را بدهند، دوست هم ندارند ندهند. هیچ اهمیتی برایم ندارد. شرایطم با بقیه متفاوت است. از وقتی به پرسپولیس آمدم دیگر چیزی برایم مهم نیست.
• چرا؟!
- کسی اعتراض می کند که بازی کند، من که نقشی در پرسپولیس ندارم بابت چه چیزی اعتراض کنم.
• شنیدیم قصد رفتن از پرسپولیس را دارید؟
- بله. انشاءالله اگر شرایط فراهم شود، صددرصد پرسپولیس را ترک می کنم. من اشتباه کردم به پرسپولیس آمدم، جلوی ضرر را از هر وقت بگیری، منفعت است!
• تا این اندازه از پرسپولیس زده شده ای؟
- من در سطح این تیم نیستم. وقتی بازی نمی کنم یعنی در اندازه های دوستان دیگر نیستم. وقتی مربی به من اعتقاد ندارد چرا باید در تیم بمانم؟
• واقعاً فکر می کنید در سطح پرسپولیس نیستید؟
- من اشتباه کردم زمانی که پرسپولیس مرا می خواست با قطبی حرف نزدم، البته سرمربی در ایران نبود! اما نفرات دیگری هستند که آنها را هم قطبی انتخاب نکرده اما حداقل از ۱۲ بازی، ۱۰ دیدار در زمین حاضر بوده اند.اگر من ضعیف بودم چرا وقتی به این تیم آمدم، کسی از من تست نگرفت. مرا انتخاب کردند چون سابقه خوبی داشتم، چون فصل گذشته عملکردم قابل قبول بوده است. شما بگویید تکلیف من با این تیم چیست؟!
• پس با این تفاسیر تصمیم شما برای جدایی قطعی است؟
- بله. کاملاً به خدا من فقط رضایتنامه ام را می خواهم. قول می دهم وقتی از تیم جدا شدم همه جا از پرسپولیس تعریف و تمجید کنم. بگویید تو را خدا من را اذیت نکنند. برای من سخت است روی نیمکت بنشینم.
• اما ممکن هر بازیکنی روزی روی نیمکت بنشیند...!
- تا قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم به تیم ملی دعوت شدم، مربی تیم ملی آدم عاقلی نبود که مرا بازی می داد. مربی فولاد، مربی پاس عاقل نبودند؟ از فوتبال چیزی نمی فهمند؟
• پیش از اینکه به پرسپولیس بیاید، فکر نیمکت نشینی را نمی کردید؟
- راستش هدف من از آمدن به پرسپولیس رسیدن به پیراهن تیم ملی بود. من پرسپولیس را سکوی پرتاب خود می دانستم. در حال حاضر برایم فرقی ندارد کجا بازی کنم فقط دوست دارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

سید محمد علوی: فقط رضایتنامه ام را از پرسپولیس می خواهم ، همین!
برای دیدن عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد