فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه نوعی: نبض بازی قبل از ده نفره شدن دست ما بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیش از آنکه تیم ما ۱۰ نفره شود، کنترل را در دست داشتیم و به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم.
امیر قلعه نویی پس از پیروزی ۳ بر دو برابر پیکان عنوان کرد: بازی بسیار سختی داشتیم. به مدیر روستا تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است. این تیم در برخی دقایق ما را تحت فشار قرار داد.
وی ادامه داد: باید بگویم آرش برهانی یکی از بهترین مهاجم ایران بعد از انقلاب اسلامی است؛ اما پیش از این کارهای انفرادی زیادی انجام می‌داد. کار مهمی که کادر فنی درباره این مهاجم انجام داد، این بود که آرش را به آرش شناساندیم. او امروز مهاجمی است که می‌تواند حتی به تیم ملی کمک کند.وی افزود: از گروه آنالیز استقلال تشکر می‌کنم. آنها در هفته نقاط ضعف و قوت حریف را کاملا بررسی کردند. بهتر است راجع به نقاط ضعف این تیم حرفی نزنم زیرا از لحاظ اخلاقی کار درست نیست. بازی زیبایی بود زیرا ۵ گل داشت و پیکان نیز نشان داد بی دلیل نیست که در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره علت افت بدنی این تیم، گفت: باید از خدادا، مربی بدنساز تشکر کنم. تیم ما هیچوقت دچار افت بدنی نبوده و همواره در دقایق پایانی موفق به گلزنی شده است. اگر منظورتان افت بازی امروز است، شاید ۱۰ نفره شدن باعث شد مجبور شویم لایحه های دفاعی زیادی ایجاد کنیم زیرا پیکان در یک سوم خط حمله بسیار خطرناک است.
وی ادامه داد: بهتر است راجع به داوری حرفی نزنم. در آن صحنه ای که به داور اعتراض کردم، مدافع پیکان مانند یک رزمی کار پایش را بالا آورد؛ ولی داور اوت ما را اعلام کرد.

                                                                                                      منبع برد و باخت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد