فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نظر خواهی

 درقسمت لینک دوستان

هواداران استقلال و پرسپولیس لطفا پس از بازدید از کلوپ هواداری نظرات خود را به ما اعلام کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:32

سلام این کلوپ واقعا عالیه متشکرم.

سهیل یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:38

با سلم کلوپ هواداران پرسپولیس عالی بود. mer30

مسناو یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 19:39 http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ
منم سری بزن خوشحال می شم با تبادل لینک موافقی وبلاگ من را با اسم : مسناو وبلاگ تفریحی هنری اموزشی خبری علمی و پژوهشی .
لینک کن و به من اطلاع بده تا من هم تو را لینک کنم
منم پرسپولیسی هستم

سلام خوشحالم منم پرسپولیسیم. موافقم. امروز ترتیب اینکارو میدم. راستی به کلوپ هوادارن پرسپولیس سر بزن بد نیست. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد