فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۲۲ دی ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز  سه شنبه  ۲۲ دی ماه به شرح زیر است:

 

خبر ورزشی :
- خداداد : بالا و پایین پریدن مقابل تیم درجه ۳ موفقیت تیم ملی را زیر سوال می برد.
- پاسخ قطبی به منتقدان: بدنم را آماده می کنم تا پشتک هم بزنم.
- عاقبت مخالفت با کاپیتان تیموریان؛ کعبی و چند قدیمی تیم ملی حذف می شوند.
- تاج: در جلسه کمیته فنی از قطبی تشکر هم کردیم.
- دادکان در واکنش به نامه قدمی: حرفی ندارند و باید دروغ بگویند.
- آقای کمالوند! تراکتورسازی خیلی بزرگتر از شماست.
- کفاشیان: با ملی پوشان کم کار و پرحاشیه برخورد می شود.
- پروژه برکناری سرمربی به تعویق افتاد ؛ اولتیماتوم ۲ هفته ای به مرفاوی.
- عابدزاده: دایی چطور جرات می کند از من ایراد فنی بگیرد؟
- واعظی: آنها پولکی و قلیانی هستند.
- آشتیانی: دلیلی ندارد پای مربی ضعیف بایستیم.
- مستند ۱۰۰ سال فوتبال ایران امشب کلید می خورد.
 

۹۰ :
- مربی تیم ملی شطرنج دستگیر شد!
- کریمی: از بازگشت به « پرسپولیس دایی » ترسی ندارم.
- درگیری صادقی و منتظری با هواداران ناراضی.
- بازگشت سلطان دریبل استقلال.
- تق تق ، تق تق ... مجید نامجو مطلق.
- هیات مدیره فقط ۲ هفته دیگر به صمد فرصت داد.
- آبی ها با CD به دادگاه می روند؛ شکایت استقلال از منصوریان!
- منصوریان: علیه واعظ هیچ حرفی نزدم.
- واعظ: این بار کوتاه نمی آییم!
- عابدزاده: جرات دارند دایی را به تیم های پایه بفرستند!
- ادعای قطبی در کمیته فنی ؛ باز هم گل بزنیم بالا و پایین می پرم!
- ستاره عراقی ۱۰%+۲۵ جریمه شد.
- هوار محمد: اعتراضم را به کاشانی می گویم نه به رسانه ها.
 

ابرار ورزشی :
- خسرو حیدری: هواداران استقلال بیش از حد تند رفتند.
- اخراج نکونام در شب شکست اوساسونا مقابل لاکرونیا .
- مجید نامجو مطلق دستیار اول مرفاوی در استقلال شد .
- نامجو مطلق:در استقلال پست و سمت برایم مهم نیست.
- مظلومی:اگراستقلال به من پیشنهادبدهدقبول نمی کنم.
- قلعه نویی: استقلال هنوز پاداش قهرمانی مرا نداده است.
- افشین خان: درخواست پرواز اختصاصی منطقی بود.
- قطبی:شاید شرایط بدنی ام بهتر شده که آن طور خوشحالی کردم!
- باشگاه پرسپولیس ۲۵ درصد دیگر از مبلغ قرارداد هوارمحمد را کسر می کند.
- جان واریو: می دانستم در ثانیه آخر به سایپا گل می زنیم.
- مهدوی کیا: می خواهم ۲ سال دیگر در آلمان بازی کنم.
 

ایران ورزشی :
- قطبی: ۷۰ میلیون ایرانی دستیار من هستند !
- دوستی: مربی سختگیری نیستم اما بازیکنی که با موهایش ور برود به جایی نمی رسد.
- کمیته انضباطی پرسپولیس دوباره نقره داغ کرد؛کسر ۲۵ درصد از قرارداد هوار.
- مجیدی: فصل قبل می گفتند بی غیرت اما قهرمان شدیم.
- کمیته فنی گفت دستیار بیار ، سرمربی تیم ملی جدی نگرفت.
- قلعه نویی: نمی دانستم چک استقلال برگشت خورده است.
- حمله هواداران به استقلال اهواز ؛ ضرب و شتم جاسم صادقی در تمرین.
- مجیدی: پول سکوها را خراب کرده است.
- نامجو مطلق دستیار مرفاوی شد.
- صمد استعفایش را تکذیب کرد.
- میرزاپور: به تیم ملی دعوت می شدم صدای همه در می آمد.
- دکتر سجادی: مسائل باشگاه استقلال را به اطلاع سعیدلو رساندم.
 

پیروزی : 

- بالاتر از سپاهان، استقلال و ذوب آهن؛ پرسپولیس در رده ۲۴۷ جهان.
- ابقای عبدی در جلسه کاشانی و دایی.
- یک مربی جدید در راه پرسپولیس.
- محرومیت دو هفته ای مدافع پرسپولیس.
- شیث: شخصیتی که دایی به من داد را فراموش نمی کنم.
- رضایی: آرزو می کنند شیث وارد حاشیه شود.
- عابدزاده: با این شایعات پیش هواداران خراب نمی شوم.
- ملامحمد امروز در جلسه شورای استیناف.
- کسر ۱۵۷ میلیون تومان از قرارداد هوار.
- کیا: برایم بازی نکردن درد آور است.
- مهدوی کیا: در آلمان از فوتبال خداحافظی می کنم.
- فرشید کریمی: به فکر راه آهن بودم نه رویارویی با برادرم.
- هاشمیان: در مورد تیم ملی هیچ حرفی نمی زنم.
 

استقلال جوان : 

- اخراج یک خبرنگار از تمرین دیروز استقلال.
- اکبرپور: هواداران حق داشتند اعتراض کنند.
- فرصت دو هفته ای به صمد مرفاوی.
- فرهاد: من کار اقتصادی در استقلال نمی کنم که نگران رفتن باشم.
- مجیدی: روی سکوها گربه رقصانی می کنند ، لازم باشد رسوایشان می کنم.
- مربی جدید از امروز در تمرین.
- نامجو مطلق: پست و مقام برایم مهم نیست.
- در پاسخ به شایعه حضور در استقلال ؛ دنیزلی: به کار در ایران فکر نمی کنم.
- قربانی: از هواداران می خواهم مرا تشویق نکنند.
- قطبی: بدن آماده همیشه برنده است.
- صادقی: این بلاها سر خودشان هم می آید.
- روانخواه: از فوتبالیست شدن پشیمان شدم.
- باشگاه استقلال: اخراج می کنیم، لیدر باسواد می آوریم.
- خیابانی: ما کتک خورده واعظی هستیم.
 

کیهان ورزشی : 

- دعوت از ۲۸کشتی گیر به اردوی تیم ملی فرنگی.
- نامجو مطلق مربی جدید استقلال.
- کسر ۲۵درصد از کل مبلغ قرارداد هوار محمد.
- مرفاوی: استعفا نکردم اما بگویند برو می روم.
- شیث به بازی شاهین می رسد.
- فغانی و ترکی در جام قهرمانان آسیا.
- هیئت مدیره استقلال ۲ بازی دیگر به مرفاوی فرصت داد.
- حق با تماشاگر است.
- قلعه نویی: استقلال هنوز پاداش قهرمانی را به من نداده است.
- مرادی: اختلاف بین من و ترکی واقعیت ندارد.
- آرفی به بعضی ها درس معرفت داد.
- رمی ها به تونی امید بسته اند.
- اتوئو گرانترین بازیکن جام ملتهای آفریقا.

گل :
قطبی: اگر در شطرنج هم برنده شوم همین طور خوشحالی می کنم
تاج: سازمان برای اخراج قطبی فشاری نیاورده
استیلی: برخورد قطبی پدر بازیکنان را در می آورد
کعبی: نمی خواهند در تیم ملی باشم
زد و خورد تمرین استقلال اهواز را به تعطیلی کشاند
سرمربی مردودی، با ارفاق و تک ماده ماندنی شد
اولتیماتوم دو هفته ای هیات مدیره به مرفاوی
نامجو مطلق فعلاً دستیار اول صمد
رد پای علی منصور و یک گزارشگر در فحش خوردن واعظ
منصوریان بدلی خط داده بود؟
باشگاه استقلال متهم می کند:
شبکه ۳ شریک جرم شعار علیه مدیرعامل
عابدزاده: دایی را هم اخراج کنند می فرستندش تیم پایه ؟
قلعه نویی: توره را که نمی توانم کتک بزنم
حنیف: ما بازی می کنیم گناه واعظ چیست که فحش می خورد
 

البرز ورزشی: 

عابدزاده: دایی چه جوری جرات کرده از من ایراد بگیرد؟
کریمی: از بازگشت به پرسپولیس استقبال می کنم
نامجومطلق مربی استقلال شد
هیئت مدیره استقلال با رد استعفای مرفاوی
۲ هفته دیگر مهلت به صمد
روشن: سردار احمدی مقدم متشکرم
عبدی می ماند، عابدزاده و وسلی برمی گردند
مرادی: مشکلی با ترکی ندارم
کفاشیان: به همکاری با قطبی ادامه می دهیم
میرزاپور: طالب لو از من ضعیف تر بود

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد