فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کسر 25 درصد از کل مبلغ قرارداد هوار محمد

کسر 25 درصد از کل مبلغ قرارداد هوار محمد

فوتبال روز:هوار ملا محمد به کسر 25 درصد از مبلغ کل قراردادش محکوم شد.

عباس علیپور؛ دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز(دوشنبه) برای اعلام رای در خصوص تخلفات هوار ملا محمد تشکیل شد و اعضا با اتفاق آرا و با در نظر گرفتن حداکثر تخفیف، به کسر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد این بازیکن رای دادند. این رای بدوی و ظرف سه روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی از شورای استیناف باشگاه خواهد بود.

علیپور در ادامه، تخلفات هوار ملا محمد را برشمرد و افزود: بیش از بیست روز غیبت، عدم حضور در دو مسابقه رسمی برابر پاس همدان و صبای قم، خروج بدون اجازه از کشور و انجام مصاحبه های خلاف شئون حرفه ای علیه کلیه ارکان باشگاه، تخلفات ایشان بود که در جلسه گذشته در خصوص آنها توضیحاتی را ارائه داد و اعضای کمیته انضباطی بر اساس توضیحات وی، امروز این رای را صادر کردند.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این جریمه با در نظر گرفتن کسر 10 درصد کل مبلغ قرارداد هوار که پیش از این ابلاغ شده، می باشد گفت: خیر. این رای مستقل از جریمه قبلی و با توجه به تخلفات جدید ایشان است. آن جریمه نیز با نظر شورای استیناف، قطعی و لازم الاجرا است.
گفتنی است پیش از این نیز هوار ملا محمد به دلیل 20 روز غیبت و یک جلسه عدم همراهی تیم در برابر سپاهان اصفهان به کسر 10 درصد مبلغ کل قراردادش محکوم شده بود. 
  

کاهش احتمالی جریمه به 15درصد

هرچند که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس رای به کسر 25 درصد از قرارداد هوار ملامحمد داد اما خبرها حکایت از آن دارد که رای کمیته انضباطی در جلسه شورای استیناف که روز چهارشنبه برگزار می شود کاهش خواهد یافت کما اینکه جریمه قبلی هوار ملامحمد هم در جلسه شورای استیناف از 15به 10درصد کاهش یافت·

هوار ملامحمد که گفته می شود قراردادی به ارزش 450هزار دلار با پرسپولیس امضا کرده و در حال حاضر با احتساب جریمه 10درصدی اولیه جمعا 35 درصد جریمه شده و احتمال دارد که در جلسه روز چهارشنبه شورای استیناف جریمه 25درصدی او به 15 درصد کاهش یابد· جلسه شورای استیناف روز چهارشنبه با حضور حبیب کاشانی برگزار خواهد شد· هوار ملامحمد بازی اول به خاطر عدم بازگشت به موقع به ایران و در نوبت دوم به خاطر مصاحبه علیه مدیریت باشگاه، کادرفنی، بازیکنان، عدم حضور در تمرینات مسابقات و نهایتا ترک ایران با جریمه مالی روبه رو شده است· سایت گل در اینباره چند روز پیش از جریمه صدمیلیون تومانی برای هوار ملامحمد خبر داد که با اعلام رای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه 25 درصدی (112میلیون تومانی) این خبر را تایید کرد. 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com      

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بــاکس سیـتـی دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 21:28 http://www.box30t.ir

بــاکس سـی تـی با هیت بالا روزانه 10000 بازدید افتخار دارد لینک شما را ثبت نماید.
قبل ازارسال لینک حتما کدلینک باکس رادروبلاگ خود قراردهید.
درضمن باکس ما آماده تبادل بنر باتمامی وبلاگ ها و سایت ها میباشد.
بنرها به صورت تصادفی درصدها وبلاگ به نمایش درمی آیند.
پس هرچه زودتر به جمع ما بپیوندید ولینک خو را ثبت کنید.
منتظر حضور گرمتون هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد