فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ غرور یقه پرسپولیس را گرفت

 

فوتبال روز:در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر فجرسپاسی شیراز شکست خورد.

  

پرسپولیس ۲ - فجرسپاسی شیراز ۳ 

سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه 90- ساعت 17
ورزشگاه آزادی تهران
تماشاگر:5هزار نفر
داور: سعید بخشی‌زاده
اخطار: سیروس سنگچولی (فجرسپاسی)
گل: محمد نوری(28)- مهرداد کریمیان(54)، مهدی رجب‌زاده(55)- محمد نوری(70)- ایوب کلانتری(87)

پرسپولیس: حسین هوشیار- رضا نورمحمدی- مجتبی شیری- حمید علی‌عسگر- ابراهیم شکوری (67- علی کریمی)- مازیار زارع- حسین بادامکی (66- جواد کاظمیان)- محمد نوری- مهدی مهدوی‌کیا (65- غلامرضا رضایی)- امیرحسین فشنگچی- ایمون زاید

فجرسپاسی: سیروس سنگچولی،امید خلیلی،عباس کاظمیان،مصطفی قزل گچی،مهرداد کریمیان،ایوب کلانتری،محمد مهدی نظری،یونس شاکری(70-سید رضا حسینی)،رضا حقیقی، مهدی رجب زاده و علیرضا جلیلی

شرح بازی: 

 

سرخپوشان تهران که پس از برتری در داربی تهران با انگیزه بیشتری لیگ برتر را دنبال می کنند، میزبان یکی از تیم‌های انتهای جدول بودند. دیدار با حملات تیم پرسپولیس آغاز شد اما پس از دقایقی هافبک‌های فجر سپاسی با دوندگی بالای خود میانه میدان را از بازیکنان سرخپوش گرفته و دو فرصت ایده‌آل گلزنی به دست آوردند که ضربات مهدی رجب زاده و مهدی نظری با واکنش‌های مناسب حسین هوشیار روبرو شد.

پرسپولیس در این نیمه با توجه به مصدومیت و غیبت علی کریمی، به حرکات مهدوی کیا و محمد نوری دل بسته بود. در نهایت در دقیقه 27، ارسال مهدوی کیا با اشتباه مدافعان فجر روبرو شد تا محمد نوری از پشت محوطه جریمه با شوتی زمینی دروازه سپاسی را باز کند و در نهایت نیمه نخست با همین یک گل به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید.

 

شرح گل‌ها:

(یک بر صفر- پرسپولیس) شوت محمد نوری از پشت محوطه جریمه در گوشه دروازه آرام گرفت.

(یک بر یک- فجر)- شلیک تماشایی کریمیان اجازه هنرنمایی را به هوشیار نداد تا گل تساوی بروید

(دو بر یک- فجر)رجب زاده هم شوت زنی کرد واین بار او بود که دروازه هوشیار را گشود

(دو بر دو- پرسپولیس) رضایی در محوطه جریمه چند مدافع فجر را دریبل زد وارسال خوب او با ضربه سر نوری گل این بازیکن وپرسپولیس را رقم زد.

(سه بر دو- فجر) فجری‌ها که حالا انگار به شوت‌خوار بودن هوشیار کاملا آگاه شده بودند گل سوم را هم روی شوت از راه دور و این بار توسط ایوب کلانتری به ثمر رساندند. ایوبدر بازی رفت هم به پرسپولیس گل زده بود. 

 

 

 شاهین ۲ - شهرداری ۲ 

 

دیدار دو تیم شاهین بوشهر و شهرداری تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر برگزار شد و دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

سجاد بیرانوند در دقیقه ۲۰ و مهدی محمد‌زاده در دقیقه ۸۰  برای شهرداری گل زدند و بابک لطیفی دقیقه ۳۶ و لک چیرا در دقیقه ۴۵+۱ گل‌های شاهین بوشهر را به ثمر رساندند.

این اولین دیدار شاهین بوشهر است که ابراهیم قاسمپور هدایت آن را برعهده داشت. البته قاسمپور روی نیمکت مربیگری شاهین نشست و از روی سکوها تیم را هدایت کرد.

محمد رضا اکبریان داور مسابقه به ابوالفضل حاجی‌زاده از شهرداری  و لک چیرا از شاهین کارت زرد نشان داد.

با این تساوی هر دو تیم ۲۶ امتیازی شدند که شهرداری تبریز با تفاضل گل بهتر در رده شانزدهم و شاهین بوشهر در رده هفدهم قرار گرفت.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد