فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرویز سوخته - پوخته

 

فوتبال روز:کارخانه لقب سازی پرویز هم جنسش روی دستش ماند و باد کرد. آن هم در سرمای سوزناک تهران

 

قرار بود پرویز سوبله – چوبله جایش را به پرویز جوبله – پوبله بدهد. همه چیز هم مهیا بود. استقلال با اختلاف دو گل از پرسپولیس جلو افتاده بود. حریف هم یک با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد. تنها هشت دقیقه زمان کافی بود تا از لقب جدید پرویز رونمایی شود. بیش از همه این خود مظلومی بود که همچون دانش آموزی که در انتظار تشویق معلمش باشد بی صبرانه منتظر بود تا لقبش را از زبان هواداران بشنود. 

 

اما آنانی که لقب های پرویز را می ساختند و یکی پس از دیگریالقاب را ارتقاء می دادند فکرش را هم نمی کردند لقب شان روی دستشان بماند. کارخانه لقب سازی پرویز هم جنسش روی دستش ماند و باد کرد. آن هم در سرمای سوزناک تهران. 

 

اما در روزی که لقب پرویز تنها در هشت دقیقه سوخت و بر باد فنا رفت بی انصافی است اگر لقب جدیدی برای پرویز مظلومی دست و پا نکنیم. ما که عادت داریم در هر داربی پرویز را به لقبی جدید مفتخر کنیم ، همانند سرداری که که بعد از هر نبرد درجه ای بالاتر را بر روی دوشش می بیند.

پرویز سوخته – پوخته امروز لقب برازنده ای برای پرویز مظلومی بود. باز هم پرویز بی لقب نماند. 

 

 

 

امیرحسین البرز  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد