فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی: این برد مخلوطی از معجزه و واقعیت پرسپولیس بود

 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر استقلال مخلوطی از معجزه و واقعیت پرسپولیس بود.

 

مصطفی دنیزلی پس از پیروزی 3 بر 2 برابر استقلال در مورد اینکه این برد معجزه بود یا واقعیت پرسپولیس، گفت: مخلوطی از هر دو. اگر بخواهیم پرسپولیس را ارزیابی کنیم، تیمی بود که می‌دانست تا قبل از سوت پایان مسابقه باید بازی را دنبال کند.  

 

وی ادامه داد: این برد سه جنبه خوب داشت؛ اول تماشاگران و فوتبال دوستان که یک بازی زیبا را دیدند؛ دوم طرفداران پرسپولیس که چنین تیم خوبی دارند و سوم کار تیمی پرسپولیس.

سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت فغانی گفت: در مورد داوری هیچ وقت حرف نزدم و این بار هم حرف نمی‌زنم. خوشحالم که به پیروزی‌های سریال استقلال خاتمه دادیم. 

 

دنیزلی در مورد تعویض‌هایی که انجام داد و هت تریک زائد گفت: نیمکت تیم باید اینگونه باشد و بتواند بازی را تغییر دهد. شروع مسابقه با برنامه و میل ما نبود اما من در نهایت برای طرفداران پرسپولیس خوشحالم و همچنین زائد و مهدوی‌کیا که توانستند با حضورشان در میدان نتیجه را تغییر دهند و تاثیرگذار باشند. فلسفه ما در فوتبال همین است؛ شروع بازی مهم اما پایان آن مهم‌تر است. 

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شاید استقلالی‌ها بعد از آنکه دو بر صفر پیش افتادند و یک بازیکن ما اخراج شد، تصور کردند بازی تمام شده است اما واقعیت آن بود که یک طرف مسابقه ما بودیم که کار را تمام شده نمی‌دانستیم. امروز یک درس گرفتیم؛ اینکه اگر پرسپولیس از حریف عقب افتاد نباید ناامید شویم. یک روز هواداران هستند که رتیم بازی را تند می‌کنند و یک روز هم بازیکنان هستند که این کار را انجام می‌دهند. امروز بازیکنان تیم بودند که بازی را جلو بردند.

وی در مورد ضعف‌های پرسپولیس در آستانه حضور در آسیا گفت: بابت این موضوع شب‌ها خوب نمی‌خوابم. حضور در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی است. دو گزینه بیشتر نداریم یا راه جدیدی پیدا کنیم یا اینکه با داشته‌های خود یک راه جدید بسازیم.  

 

دنیزلی اضافه کرد: چون نمی‌توانیم راه جدید پیدا کنیم باید راه جدیدی بسازیم و هر روز با کار کردن ضعف‌ها را کم کنیم. من می‌خواستم چند بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا جذب کنم اما این اتفاق نیفتاد. می‌خواستم بازیکنانی باشند که هم در این فصل در آسیا به پرسپولیس کمک کنند و هم در فصل بعد در لیگ ایران کمک ما باشند. 

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم همواره با روش 4-3-3 بازی خواهد کرد،‌ اظهار داشت: سیستم متغیر است و ثابت نیست و در هر مسابقه بر اساس نیاز و ابزار تغییر می‌کند. در یکی از بهترین بازی‌هایمان و در حالی که یک نفر کمتر از حریف بودیم بازی را بردیم و این نشان داد ما از نظر بدنی به هیچ عنوان کاستی و کمبودی نداریم. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد