فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس 3- استقلال2/ دنیزلی ۱۰ نفره به مظلومی درس فوتبال داد

 

فوتبال روز: هفتاد و چهارمین دربی پایتخت به رنگ قرمز در آمد و پرسپولیس 10 نفره برابر استقلال به برتری دست یافت.

  

پرسپولیس 3- استقلال2 

 

گلها: فریدون زندی در دقیقه ۵۰ و میداودی در دقیقه  32 برای استقلال و زاید ( در دقایق 82 ، 83 و 1+90 برای پرسپولیس)

لیگ برتر ایران- جام خلیج‌فارس- دوره یازدهم- هفته24

نتیجه بازی رفت: استقلال 2- پرسپولیس صفر

ورزشگاه: آزادی تهران- ساعت  18 تماشاگر:65 هزارنفر 

داور: علیرضا فغانی کمک‌ها: حسن کامرانی فر-رضا سخندان

اخطار:علی حمودی و فریدون زندی از استقلال

اخراج : هنکه (مربی استقلال)اولادی ( پرسپولیس) 

 

 

پرسپولیس:حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، حمید علی عسگر، مازیار زارع، محمد نوری(۸۹- حسین بادامکی)، هادی نوروزی(۵۶- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی(۵۶- ایمون زائد)، مهرداد اولادی، علی کریمی

سرمربی:مصطفی دنیزلی 

 

 استقلال:مهدی رحمتی، الونگ(۴۶- محسن یوسفی)، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات، فریدون زندی، میلاد میداودی( ۹۰- یرکوویچ)، آرش برهانی

 

سرمربی:پرویزمظلومی 

 

شرح بازی در نیمه اول:

در شروع بازی دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند اما با گذشت دقایقی از بازی این پرسپولیس بود که عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد.
در دقیقه 15 این دیدار محمد نوری درون محوطه جریمه توپ را به زاویه مخالف فرستاد که رحمتی با شیرجه ای عالی مانع از گل شدن این توپ شد. در ادامه بازی بازهم این پرسپولیس بود که صاحب موقعیت شد و در دقیقه 21 توسط هادی نوروزی می توانست دروازه رحمتی را باز کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به خارج رفت. در این صحنه مدافعان استقلال تعلل کردند و توپ در موقعیتی عالی مقابل پای مهاجم پرسپولیس افتاد اما ضربه او به بیرون رفت.
 در حالی که پرسپولیس تیم برتر میدان بود در دقیقه 31 اشتباه علی کریمی باعث شد استقلال به گل برسد. در این دقیقه کاپیتان پرسپولیس توپی که در حال رفتن به بیرون زمین بود را به داخل برگرداند و در اختیار فریدون زندی قرار داد که پاس زیبای زندی درون محوطه جریمه به میلاد میداودی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زیبا از روی دستان حسین هوشیار دروازه پرسپولیس را باز کرد.
 در دقایق باقیمانده نیمه اول استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و با روحیه ای مناسب تر بازی را دنبال کرد. با این حال نیمه اول بازی سردی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که بیشتر خشونت چاشنی کار بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود. 
 

اتفاق ویژه: علیرضا فغانی نیمه پر اشتباهی داشت وکادر فنی و نیمکت نشینان تیم استقلال که معتقد بودند داور بازی در نشان دادن کارت زرد به بازیکنان این تیم سخت گیرانه عمل کرده و به راحتی آبی پوشان را با اخطار جریمه می کند. آنها به شدت  به قضاوت فغانی اعتراض کردند.

شرح گلها:
1-0 استقلال:با اشتباه عجیب کریمی در لو دادن یک توپ سرگردان فریدون زندی با یک پاس به جلوی زیبا میداوودی را در موقعیت گل قرار داد و او با ضربه ای دقیق تیمش را پیش انداخت.
2-0 استقلال:فریدون زندی توپ سرگردان پشت محوطه جریمه را با ضربه ای دقیق به گل دوم تبدیل کرد.
2-1 (پرسپولیس ):ایمون زاید پاس عمقی محمد نوری را با یک فرار با ضربه ای حرفه ای و با کلاس به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد.
2-2 (پرسپولیس):زاید ...این باورکردنی نبود اما اتفاق افتاد . این بازیکن ایرلندی سانتر تماشایی مهدوی کیا را با ضربه سر وارد درولزه رحمتی کرد تا بازی به تساوی بیانجامد.
3-2 (پرسپولیس):ایمون زاید این بار پاس بادمکی را در محوطه شش قدم با یک چرخش و بغل پای استثنایی به گل برتری تبدیل کرد.
 
 
اتفاق ویژه: مهرداد اولادی که در یکی از بدترین فصلهای فوتبال حرفه ای خود است  در دقیقه 68 با یک خطای بی جهت در زمین پرسپولیس روی خط اوت با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. او بدون توپ پای شریفات را زد. 
 

بهترین بازیکن:ایمون زاید بدون شک یکی از تاریخی ترین بازیکنان داربی است . او در داربی 74 با سه گل تماشایی و بالاتر از استایل فوتبال ایران رکوردی تاریخی را در دقایق حضورش در زمین به دست آورد و نوار بردهای استقلال را برید و قرمزها را از اوج ناامیدی به بازی بازگرداند.

 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد