فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی: می‌خواهیم به شکست‌های متوالی در دربی پایان دهیم

 

فوتبال روز: سرمربی پرسپولیس گفت: دربی‌های گذشته تمام شد و قصد داریم فردا به شکست‌های متوالی در دربی پایان ‌دهیم.

 

مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از بازی فردا با استقلال گفت: حال و هوای دربی متفاوت است. زمانی که در ایران کار می‌کردم بازی با استقلال همیشه خوب درآمده بود و اکنون پس از مدت زمان طولانی رودرروی استقلال قرار می‌گیرم.

 

وی اضافه کرد: استقلال روند خوبی داشته و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است. ما هم می‌خواهیم هر روز که می‌گذرد با روز قبل متفاوت باشیم و هم از نظر فوتبالی و هم از نظر جایگاه در رده‌بندی لیگ پیشرفت کنیم. استقلال و پرسپولیس هر دو از تیم‌های پیشروی فوتبال ایران هستند. می‌خواهیم در دیدار فردا با خوشحالی و خنده زمین را ترک کنیم و از آن مهم‌تر این است که فوتبال دوستان ایرانی شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشند. 

دنیزلی اظهار داشت: ما هم بازیکنانی که مصدومیت داشته‌ باشند داریم اما وقتی ‌که مجبوریم یازده نفر را به میدان بفرستیم دیگر عذری برای کم‌و کاستی وجود ندارد. سه،‌ چهار بازیکن ما مصدوم هستند. مازیار زارع دو روز است با ما تمرین نمی‌کند، غلامرضا رضایی و حمید علی‌عسگر مصدومان ما هستند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی‌های پرنوسانی داشته و فردا روز خوب پرسپولیس است یا روز بد گفت: فکر می‌کنم روز خوب ما باشد. می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم. نتیجه هم مهم است، اما برای کسب نتیجه باید فوتبال خوبی ارائه کرد. 

دنیزلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس چهار دربی را پشت سر هم باخته و این می‌تواند در روحیه بازیکنان تأثیر منفی بگذارد گفت: دربی‌های قبل پشت سر گذاشته شده و فردا صفحه جدید و روز جدیدی است. ما می‌خواهیم به چهار شکست متوالی خاتمه دهیم.

وی در مورد اینکه مظلومی گفته مثل بارسلونا که رئال مادرید را مدام شکست می‌دهد باز هم پرسپولیس را می‌بریم خاطرنشان کرد: زمان زیادی به مسابقه نمانده است. فردا بعدا از ظهر همه چیز مشخص می‌شود. من می‌خواهم استقلال را شکست بدهم و سرمربی استقلال هم می‌خواهد تیم ما را ببرد. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه صحبتی برای هواداران تیمتان دارید گفت: هواداران فردا کنار تیمشان باشند، ما می‌خواهیم خوشحالشان کنیم.

دنیزلی در مورد ساعت نامناسب برگزاری مسابقه و سرمای هوا تصریح کرد: سرما روی تعداد حضور هواداران تأثیر می‌گذارد اما با توجه به اینکه پنجشنبه روز نیمه‌ تعطیل است شاید برای آنکه افراد شاغل هم بتوانند به ورزشگاه بیایند چنین زمانی در نظر گرفته شده است. خیلی نباید روی این موضوع تکیه کرد. لیگ قهرمانان آسیا و اروپا ساعت 21:45 برگزار می‌شود که به وقت ایران دیر هست. فکر نمی‌کنم تفاوت درجه هوا بین ساعت 16 و 18 خیلی زیاد باشد. 

دنیزلی در مورد اینکه شما گفته بودید بعد از پنج هفته پرسپولیس ایده‌آل را خواهید دید گفت: از مجموع شش بازی که پشت سر گذاشته بودیم در بازی با ذوب آهن تیم من بازیی ارائه کرد که از آن راضی بودم در دو مسابقه‌ای هم که برنده شدیم در بخش‌هایی از مسابقه خوب بازی کردیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس برای مساوی به میدان می‌رود یا نه گفت: من از مساوی هیچ‌وقت راضی نبوده‌ام و به عنوان مربی هیچ‌وقت برای کسب مساوی برنامه‌ریزی نمی‌کنم. شاید فقط زمانی که تیمم بخواهد با یک مساوی قهرمان شود در 10 دقیقه آخر مسابقه بازی را کنترل کنم تا مساوی بگیریم. به غیر از آن هیچ وقت به دنبال تساوی نبوده‌ام. تیم‌های بزرگ هیچ‌وقت برای تساوی به میدان نمی‌آیند. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه حضور بازیکنان فانتزی‌باز مانند علی ‌کریمی و غلامرضا رضایی ممکن است چند ثانیه از سرعت پرسپولیس را بگیرد گفت: سعی می‌کنیم آن چند ثانیه را پایین بیاوریم. بازیکنان آزاد هستند یکسری از خصوصیات خود را در میدان به کار بگیرند اما مجبورند این خصوصیات را در خدمت کار تیمی قرار دهند. 

دنیزلی در مورد اینکه پرسپولیس از اشتباهات داوری ضربه خورده و او برای بازی فردا چه حرف‌هایی به بازیکنان زده عنوان کرد: من در مورد همه چیز با بازیکنان صحبت می‌کنم و داور هم جزو این مسائل است. نمی‌دانم چند سال است که داوران ایرانی دربی‌ها را سوت می‌زنند اما خوشحالم که چنین تصمیمی گرفته شده است. داوران ایرانی اطلاعات، تجربه و کاربلدی لازم را برای قضاوت دربی دارند. 

دنیزلی یادآور شد: قطعاً داور هم اشتباه می‌کند ولی اشتباه ممکن است به سود یا به ضرر تیم ما باشد. داوری شغل راحتی نیست و شغل خیلی سختی است. داور یکی از عناصر بازی است. از داور انتظار دارم ریتم بازی را پایین نیاورد و آوانتاژهای به موقع بدهد. هر چند ممکن است اشتباه هم کند اما اشکالی ندارد. برای اینکه بازی خوب در بیاید یکی از مهمترین مسائل داوری است.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با سؤال خبرگزاری ترکیه مبنی بر اینکه چرا با وجود پیشنهاداتی که در ترکیه داشت به ایران آمد گفت: پیشنهادهایی داشتم اما نمی‌خواستم در ترکیه کار کنم. می‌خواستم در جایی دیگر که به آن علاقه دارم یعنی ایران فعالیت کنم. 

وی در مورد اینکه ممکن است از ترکیه بازیکنی به پرسپولیس بیاورید یا نه گفت: آنچه به ذهنم خطور می‌کند این است که فوتبال دو کشور از نظر اقتصاد و مادیات خیلی اختلاف دارد. اینکه مقایسه مادی کردم چنین برداشتی نشود که من در پرسپولیس پول فراوانی گرفتم. دستمزد مربیان ترکیه‌ای در بورس است و هرکسی می‌تواند از آن مطلع شود. می‌توانید ببینید من در ترکیه چقدر گرفته‌ام اما دلیل حضورم در ایران به خاطر علاقه خاصی بوده که به این تیم و پرسپولیس دارم. به همین خاطر هم با همسرم به ایران آمده‌ام.

دنیزلی در مورد اینکه بازی در روز 13بهمن برگزار می‌شود و آیا به نحسی این روز اعتقاد دارد گفت: من به شانس و نحسی اعتقادی ندارم، البته در خیلی از هتل‌ها آسانسورها طبقه 13 ندارند اما اگر بازی روز سیزدهم است این روز برای استقلال هم سیزدهم است و فقط برای ما نیست. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد