فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رویانیان: استرس ندارم، آماده شکست استقلال هستیم

 

فوتبال روز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف دفعه گذشته برای دربی استرس ندارم و آماده شکست استقلال هستیم.

 

محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاح لوگو و سایت جدید باشگاه پرسپولیس درباره مخالفت باشگاه مس با انتقال پولادی به پرسپولیس گفت: به نظرم حق با مسئولان مس کرمان است. آنها مسئولان زحمتکش و مربی بزرگی دارند و باید مورد احترام پولادی قرار گیرند.

 

وی اضافه کرد: در هیچ کجا اجازه نمی‌دهیم بازیکنی به مربی و مدیران خود بی‌احترامی کند و اهانتی داشته باشد به همین دلیل باز هم از سرمربی و مسئولان مس عذرخواهی می‌کنیم و معتقدیم پولادی باید ضمن عذرخواهی از مردم خوب کرمان باشگاه و مسئولان مس مراتب تشکر خود را از آنها داشته باشد مخصوصا از بلاژویچ که به عنوان آموزش‌دهنده او بوده است. بالاخره باید قبول کنیم باشگاه مس پولادی را نامدار کرده است. 

رویانیان تاکید کرد: معتقدم اگر بازیکنی به مدیران و بازیکنان تیم گذشته خود بی‌احترامی کند در قبال ما هم اگر اصلاح نشود همین کار را خواهد کرد که خوشبختانه پولادی عذرخواهی خود را انجام داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدیم تا از سایت و پروتال باشگاه پرسپولیس بهره‌برداری کنیم. برنامه‌های بسیاری در این سایت برای هواداران در نظر گرفته‌ایم. در کنار این موضوع از لوگو و یا آرم جدید هم رونمایی خواهیم کرد. با این پروتال زندگی خواهیم کرد تا هواداران لذت بیشتری ببرند. در این پکیج هواداران می‌توانند از خدماتی شامل فروشگاه و رابطه با بازیکنان و اطلاعات مختلف دیگر بهره ببرند. هفته به هفته یک قابلیت به این موضوع اضافه خواهد شد. 

وی ادامه داد: سایت ما طوری طراحی شده که به سایت‌های تیم‌های مختلف اروپایی لینک شود و با کشورهای مختلف رابطه داشته باشد و خدماتی فوق عالی داشته باشد.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که مسئولان مس بار اول مخالف حضور پولادی بودند اما اکنون موافق هستند اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام شد که خوب بود. ما باید به مسئولان مس احترام بگذاریم. پس از اینکه قراردادی امضا کردیم قرار شد تفاهم نامه‌ای امضا شود اما روز گذشته آن اتفاق افتاد. موضوع ما موضوع باشگاه مس است و به آنها احترام می گذاریم. باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد. 

وی در خصوص دیدار فردا با استقلال گفت: من استرس ندارم. هیچ وقت به ورزشگاه نرفتم ولی شاید فردا به ورزشگاه آزادی بروم. شرایط ما بهتر از قبل شده است. ما در دربی گذشته استرس داشتیم اما الان نداریم. اگر فوتبال باشد و فضا و حاشیه اجازه دهد آماده برد در دربی هستیم. امیدوارم جوسازی و حاشیه سازی نشود. ما هم از لحاظ فوتبالی کم نداریم و آ‌ماده یک نتیجه خوب هستیم.

رویانیان در خصوص داور بازی گفت: امیدوارم آقای فغانی خوب سوت بزند و تحت تأثیر چیزی قرار نگیرد. البته همه داوران خوب هستند.

 

وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: من از هواداران می‌خواهم از امروز نسبت به ثبت نام در سایت باشگاه اقدام کنند. جوایز نفیسی شامل خودرو، کمک هزینه حج و مسائل مختلف داریم و تاکنون 485 هزار نفر ثبت نام کردند.

رویانیان تاکید کرد: همچنین از هواداران می‌خواهم صبور باشند چون این پرسپولیس همان تیم واقعی خودشان می شود. ما می‌خواهیم فوق کهکشانی شویم. حالا یک باخت آورده‌ایم که البته باخت ما هم کهکشانی بود چون کهکشانی‌ها هم میبازند.

رویانیان خاطرنشان کرد: خودتان می‌دانید کهکشانی لقب تیم استقلال بود اما آنها دو باخت پشت سر هم آوردند و ما هم باختیمو من از هواداران می‌خواهم پرسپولیس فوق کهکشانی را سال آینده ببینند که چه تیمی خواهیم ساخت چون برنامه‌های بسیار ویژه‌ای داریم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پاداش دربی ۷۴ گفت: من هم خوب پاداش می‌دهم و هم جریمه می‌کنم. در صورت برد دربی پاداش ویژه‌ای با نظر دنیزلی  خواهم داد. خوشبختانه دنیزلی هم شرایط بسیار راحت و نرمالی دارد و بسیار آرام است. مشکلی نیست و او می‌خواهد با پرسپولیس برنده دربی باشد. 

وی درباره جذب پژمان نوری و ادینهو گفت: با نوری حرف زدیم پرونده ادینهو را هم بررسی خواهیم کرد. در صحبتی که با دنیزلی داشتم ایشان تمایل دارند بازیکن ایرانی جذب کنیم. به همین دلیل می‌خواهیم ببینیم آیا نوری می‌تواند در لیگ برتر و یا لیگ قهرمانان آسیا ما را همراهی کند یا خیر. چون گزینه اصلی ما است. اگر پاسخ گرفتیم تکلیف نهایی را روشن می‌کنیم. 

رویانیان در پایان بار دیگر خطاب به هواداران گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است. هر فردی هر حرفی می زند باور نکنید ما می‌خواهیم بزرگتر و مقتدر شویم و فصل آینده پرسپولیس توانمندی را به نمایش بگذاریم. به خاطر همین برنامه‌های منحصر به فردی داریم. مطمئن باشید پرسپولیس با اقتدار برمی‌گردد. از برد و باخت نترسید. در آستانه دهه مبارک فجر با برادری و کمک به همدیگر سعی کنیم پرسپولیس به نتایج دلخواه برسد. 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد